![]() |
(ouwe)wanneer was je laatste ban en wat heb je ervan geleerd
brand maar los
de mijne twee dagen geleden en ik heb er van geleerd dat ze op mystiek niet van sarcasme zijn gediend. |
Ik weet niet meer precies wanneer maar hij duurde te lang en ik heb ervan geleerd dat Forumbazen menselijk zijn, regelmatig een gebrek aan humor hebben en dat ik me beter moet gedragen.
Ofzo. |
Ik heb nog nooit een ban gehad. :o
|
Ik heb een stuk of 8 waarschuwing gehad, maar die heb ik allemaal niet serieus genomen, aangezien ik waarschuwingen van idioten niet serieus neem.
Op eentje na dan, en die was van Mutant. En mutant is cool, dus daar luister ik naar 8) |
ik doe niet aan bans
|
Ik ben veel te braaf, ik krijg niet eens waarschuwingen :o
|
Ik heb alleen maar een waarschuwing ontvangen van Balance wegens offtopic chatten. Nu probeer ik erop te letten, maar het lukt niet altijd vrees ik. :o
|
Hmm, die was alweer een tijdje terug geloof ik..
Vorig jaar ofzo, toen had ik een permanente dankzij Questor voor een 1 of andere stomme reden. Misschien heeft het beheer hier geleerd dat ze sommige mensen geen macht moeten geven, omdat ze het toch wel onbewust misbruiken. Oh, wat ik ervan geleerd heb? Geen idee, te lang geleden. |
Ik heb genoeg contacten in het team om nooit geband te worden. :cool:
|
Ik ben nog nooit geband:)
|
De laatste keer dat ik gevraagd heb om een ban was geloof ik twee weken ofzo geleden.:p
|
Citaat:
Quianaaaa <3333 :p |
Citaat:
Ontopique; de eerste ban moet nog komen. ;) |
Citaat:
|
Geen ervaring.
|
Citaat:
|
|
Dat was hier voor. Daar heb ik heel veel van geleerd, ik zal het noooit meer doen, zo'n schandalige actie. :rolleyes:
|
Citaat:
|
op dit forum heb ik nooit bans gehad
|
Die dateert volgens mij nog van januari 2003, toen ik twee maanden geband was met enkele anderen wegens spammen op DK.
|
Citaat:
|
Ik ben nog nooit gebanned.
|
Citaat:
|
stuk of 3 waarschuwingen, nooit een ban gehad...
niet dat ik daar trouwens iets van zou leren by the way. |
Citaat:
|
Citaat:
|
op ander forum was ik gebanned omdat ik teveel postte :|
|
Citaat:
|
Nog nooit gebaned. Heb wel 1x een waarschuwing gehad toen ik de opmerking maakte dat Outkast er niet uitzag qua kleding, maar wel goede muziek maakt. Dat werd niet gewaardeerd ofzo..
|
Ik ben pas één keer gebanned, best wel vreemd eigenlijk. Maar voor 2 dagen, maar wel al m'n eerdere berichten verwijderd. Oehoee.
|
Eentje tijdje terug omdat ik teveel spamde enzo.. Wat heb ik ervan geleerd? tsja..:s
|
Citaat:
|
Ik ben te knuffelbaar om gebanned te worden. :)
|
Citaat:
|
Wanneer:
Weet ik niet meer. Wat heb je ervan geleerd: Dat dit een kutforum is. |
ik heb nog nooit een ban gehad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog nooit geband. :p
Sterker nog, ik heb hier in die 4½ jaar dat ik zit nog nooit een waarschuwing en/of ban gehad. :o Saai he? ;) |
Citaat:
|
Ik ben een paar keer gebanned, omdat Machiavelli en ik elkaar ziekten.
Wat heb ik ervan geleerd: voortaan kies ik een meer gewillig slachtoffer. |
Ik ben nooit geband.
|
Pick me, pick me!
|
Citaat:
|
Ban?
Nouja, nog 1 waarschuwing en dan nog iets fouts doen, en ik ben hier niet meer :( Maar ik ben nu toch wel verbetert he :cool: forumbazen ? :o |
ik krijg af en toe een waarschuwing van ieke
maar een ban, nee nog niet gehad waarschuwingen zijn leuk :) |
Citaat:
Nouja, ik heb ze nooit leuk gevonden! |
Citaat:
woeps ik heb ook geen humor, vandaar |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |