![]() |
we gaan een boswandeling maken (gedicht of liedje)
hoi, als een van jullie toevallig bij een bandje zit, kun je hier misschien een lied over maken, of een filmpje erover ofzo.
maar je kunt het ook zien als gedichtje. heel veelvoudig dus! we gaan een boswandeling maken. we gaan een boswandeling maken dat vinden wij heel leuk we gaan een boswandeling maken ik lig helemaal in een deuk we gaan het bos in om te wandelen het bos in om te wandelen het bos in om te wand'len in natuur. we gaan een boswandeling maken en plukken daar bramen bij we gaan een boswandeling maken want bramen maken me blij we gaan het bos in om te wandelen het bos in om te wandelen het bos in om te wand'len in natuur. we gaan een boswandeling maken en we nemen oma mee we gaan een boswandeling maken als je je snijdt heb je een snee we gaan het bos in om te wandelen het bos in om te wandelen het bos in om te wand'len in natuur. we gingen een boswandeling maken maar oma die ging dood we gingen een boswandeling maken en dumpten het lijk toen in een sloot we gingen het bos in om te wandelen het bos in om te wandelen het bos in en nu is oma niet meer. einde. |
Het doet me niet zo veel...
Na een tijdje lezen raakte ik zelfs gefrustreerd door de grote herhaling van het woord boswandeling en de zinnen waar het in voorkomt. Het zou opzich als blij nonsens-punk-lied kunnen, maar persoonlijk vind ik het niet zo geweldig. |
Er is al een boswandeling-nummer...
|
Haha. Echt zoiets wat je gaat zingen als je met een grote groep een boswandeling aan 't maken bent ;)
We gaan een wand'ling maken, WE GAAN EEN WAND'LING MAKEN!! En dat vinden wij heel leuheuk, EN DAT VINDEN WIJ HEEL LEUHEUK!! En van je hééé la ho la.... :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |