![]() |
[werk] Ben ik de enige die werk nodig heeft??
Hoi,
ik ben al echt ZOO lang op zoek naar werk. Heeft er hier niemand tips of misschien weten jullie een plek waar ze nog mensen nodig hebben?? (Ik woon in Zoetermeer dus omg. Den Haag) PLZ help me :P |
www.studentenjob.nl
www.studentjob.nl www.zoekbijbaan.nl zie krant... zie advertenties op school... zoek op internet via google, bijbaan + zoetermeer/den haag ofzo... Succes (y):d |
Wat voor werk zoek je?
Wat voor opleiding doe je/heb je afgerond? Wat voor ervaring heb je? |
elke mac heeft mensen nodig, veel supermarkten ook
|
Probeer Snow-World, zit toch in Zoetermeer? kan je een hoop kanten uit, horeca, verhuur, piste en/of kassa
|
Probeer het eens bij een CWI. Hierzo hebben ze veel baantjes maar geen werkzoekende/werklose jongeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
@TS: Stap gewoon eens een winkel of supermarkt binnen en vraag of ze nog mensen nodig hebben. |
Citaat:
|
Ik weet niet waar je woont maar als je in een omgeving met veel boomgaarden woont zou je eens langs kunnen fietsen en vragen of ze nog plukkers nodig hebben. Het is zwaar werk maar je bent even van de straat en het verdiend goed.
Edit: omgeving Zoetermeer: boomgaarden vallen dus af, misschien een rozenkwekerij in Zevenhuizen of iets in de kassen ofzo? |
Citaat:
Overigens is het CWI absoluut niet ingesteld om hogeropgeleiden aan banen te helpen. Het is echt een kansloos systeem. Als het zou kunnen, dan zou ik graag aan de slag gaan. Helaas liggen de vacatures niet echt voor het grijpen. |
gewoon in winkels/horeca vragen of ze nog mensen zoeken..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |