![]() |
Wanneer zou je stoppen met drugs?
Wanneer zou je stoppen met drugs? zou school/werk een reden zijn om er definitief mee te stoppen? Of een vriend/vriendin die er helemaal tegen is. Of zou je missschien wel stoppen als je een keer echt helemaal van de wereld raakt (en ook in het ziekenhuis geraakt e.d.)
tell me... |
ik zou er zelf niet altijd mee door blijven gaan denk ik. Een vriendin die ertegen is zou wel een reden zijn voor me om te stoppen, en ook als ik merk dat mn school/werk er echt onder lijdt zou een reden zijn.
maar voorlopig nog geen reden om te stoppen dus. :o |
Als ik er mijn moeder mee aan het huilen zou maken.
|
Volgens mij hebben we al een keer zoiets gehad :rolleyes::P
|
als ik zwanger wordt, stop ik met blowen.. of ja, tijd daarvoor dus al.. verder tja.. zou het niet kunnen bedenken...
|
kweethet eigenlijk niet :o
nja iig wel tijdens zwangerschap e.d |
Pff ik denk dat als ik zwanger mijn alcoholconsumptie flink zou stijgen.
|
mwah, dat zie ik dan wel weer.
Ik wil nu wel minder blowen want ik ben chaotisch geworden en vergeet teveel en dat is niet handig als je eindexamen moet doen. :| |
Stoppen: als ik er geen lol meer aan beleef.
Ik zal niet snel stoppen, wel minderen als het echt risico's met zich meebrengt voor mijn gezondheid of voor werk/school, of als bepaalde mensen er echt last van hebben. Zoals nu ben ik sinds een aantal maanden wat minder gaan drinken, aangezien ik anders voor minstens een halfjaar geschorst zou worden in het jc waar ik altijd uit ging en mijn vrienden er last van kregen. |
Heb er wel vaak over nagedacht of ik zou stoppen als het misgaat met 1 van mn vrienden... Ga er eigenlijk van uit dat je genoeg van je zelf moet houden om voor je eigen gezondheid te stoppen. Ik weet het niet, maar zie me niet als een 30-jarige dopehead :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wanneer het voor je gevoel nodig is.
|
Citaat:
het gaat me er meer om dat ik nu nog weinig kan gebruiken om het gewenste effect te krijgen. maar als ik jaren achter elkaar blijf gebruiken zou ik tegen die tijd veel meer nodig zijn |
Ik zou stoppen met koffie drinken als ik niet meer zou hoeven studeren.
Ik zou stoppen met bier drinken als ik continu zou moeten studeren. Ergo, nooit. |
Citaat:
|
Als ik er zelf alleen maar slechter van zou worden, ik denk dat iedereen die dat ervaart dat zelf ook echt wel weet en met een beetje wilskracht kan je echt wel afkicken, anders noem ik je niet bepaald menswaardig.
|
pech, ik kick nooit meer af. :p
|
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: als ik zwanger word. en anders niet. |
Citaat:
|
stoppen :confused: wat is dat??
|
Citaat:
ps: ik hou het wel nog een tijdje vol. :D |
NOOiT :)
Keep the Rock and Roll live zoals keith Richards doet ;) |
juh, en andre hazes (y)
|
Citaat:
|
De heineken aandelen zijn meteen gekelderd nu ie dood is.
|
Citaat:
|
Maar goed ook maar een normaal antwoord dan :P. Ik stop er mee als ik er genoeg van heb. Wanneer dat is... I duno. Ooit komt er wel een keer een moment dat ik er genoeg van heb. Ik zou overigens ook stoppen als een van m'n vrienden (of ikzelf) er gigantisch fout op gaat (dood, ernstig verslaafd dat soort dingen). Stoppen voor een vriendin heb ik al een keer geprobeerd en dat is me uitermate slecht bevallen. Niet voor herhaling vatbaar dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Een vriendin lijkt me al genoeg, al moet ze het natuurlijk waard zijn.
- Om gezondheidsredenen - Als ik ooit ontzettend slecht ga op drugs, zelfs in het algemeen. etc.... Ik zou om vrij veel redenen stoppen ja. |
als ik geloof dat het nog een beetje goed gaat komen met de wereld
|
Citaat:
@ reeko: das dus nooit of op momenten dat je drugs gebruikt..? |
Citaat:
Iig. Ik ben in het verleden gestopt toen het heel erg fout met me ging. Toen heb ik aan mensen beloofd het nooit meer te doen. Nu ja... ik misbruik nu niet meer, alles is anders. Stoppen met blowen, roken, alcohol... hmmm. Zwanger zal ik wssl toch niet worden, dus geen reden. Vriend/vriendin is in het verleden ook geen reden geweest. Alhoewel ik het blowen wel heb beperkt maar dat was ook om redenen uit het verleden. Ik zie weinig redenen om te stoppen met wat ik nu gebruik. |
ik herrinner me net dat ik gister had bedacht te stoppen met roken....
maar bij nader inzien denk ik niet dat ik daar nou zo vrolijk van wordt... en ehm..ja, me moeder aan het huilen maken zou me doen stoppen, maar de geschiedenis verteld dat ik dus niet ben gestopt.. dus das ook al nie waar meer ehm geen idee!!!!!!!! |
Mijn reden om te stoppen was school, maar na mijn eerwste schooldag was ik maar weer begonnen.
Ik vond het vrij nutteloos achteraf om te stoppen. |
als ik verstandig word :bloos:
|
Nu school is begonnen doe ik iig geen harddrugs meer, een blowtje kan nog wel vind ik. Maar wel met mate, zit ook niet knetter in de klas(tot nu toe). Als mijn vriend erop tegen zou zijn, ligt het aan de drugssoort en in hoeverre. Maar als het begint met "ik verbied je" is het ook klaar, kijk er kan rustig over gepraat worden en eventueel een compromie gemaakt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe het zolang ik er nog lol aan beleef. en als ik stop doe ik dat voor mezelf en voor niemand anders. dus niet voor huilende ouders of partners
Ka |
als ik aan kindjes begin!
|
fuck babies, ik smook door tot ik sterf.
|
Citaat:
|
ik doe alleen aan koffie, alcohol, wiet en hasj, stoppen zou ik denk ik niet zo snel doen, alleen als ik eronder ga lijden (lagere schoolprestaties etc etc) maar ik denk dat ik dan eerder zou minderen als stoppen :)
|
ik zou eergisteren stoppen met bier drinken....
maar nu net alweer mee gestopt... ik zou stoppen omdat ik dat wilde (geen echte regels) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |