![]() |
wie wil mij helpen met voor mij iets heeeeeeeeeeel belangrijks
wie wil voor mij een gedicht schrijven voor mijn zus waarmee ik haar kan laten zien hoeveel ik van haar hou en dat ik er voor haar in deze moeilijke tijd zal zijn
please, als je mij wil helpen laat even iets weten dan vertel ik je het precies thnx a lot boixy |
help me alsjeblieft
|
let op: nu komt een discussie waarin veel mensen je gaan vertellen dat je hem zelf maar moet schrijven..
Genesis |
maar dat kan ik niet,
tis gewoon ff dat ze het weet |
ga dan zoeken op een of andere gedichtensite ofzoow, en ga lekker schijnheilig doen door te laten voorkomen dat het van jezelf is....
Genesis |
Citaat:
Liefs, Mariamne |
Als je weet wat je wilt zeggen, maar niet kan dichten.
Schrijf dan een brief.. of zet gewoon neer wat je wil vertellen. Dan is het maar geen perfect gedicht, maar het is een echte gemeende boodschap. |
Citaat:
|
Ben het er ook mee eens, dat je het zelf moet proberen te schrijven. Ik denk dat je zus dat ook mooier vind, je kan er namelijk een persoonlijke boodschap in zetten en wij/ik kennen jou en jouw zus helemaal niet.
|
Kijk... ik kan een heel mooi gevoelig gedichtje gaan schrijven... Maar dan is het niet echt voor je zus. Ik ken haar niet, ik kan niet zeggen dat ik er voor haar zal zijn enzow.. Ik kan zo'n gedichtje wel schrijven, maar ik neem er niet je zus bij in gedachte, want ik ken haar niet eens.
Als je iets wil wat echt voor haar is geschreven, tja...Ik zeg het toch maar ff.., moet je zelf iets schrijven. Dan komt het namelijk recht uit je hart. Of het dan goed is qua gedicht doet er dan niet toe... Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |