![]() |
soulwax in NL
maand. 1 november: oosterpoort
dinsd. 2 november: nighttown woensd. 10 november: paradiso dond. 11 november: 013 dinsd. 23 november: tivoli hoe hip:cool: hun nieuwe cd is echt geweldig goed |
stond al in het soulwax topic.
maar oke, ik ga wel naar tilburg denk ik. :) |
Ik ben in Paradiso.
|
Op lowlands gezien, en dat is voorlopig wel voldoende.
|
Verdomme!!!
Ik realiseer me nu een aantal dingen:o 11 november speelt Poison The Well ook.. Plus..het dan 11de van de 11de neeeeeeee:( |
stond idd al daar maar dit is wel wat duidelijker opzich dus vooruit. Heb even je lijstje aangepast zat een foutje in. en ik ga de 23ste naar de tivoli waarschijnlijk want idd 11de is DEP al.
|
Mij niet gezien.
|
Ik wil wel graag naar Tivoli maar ik wil al teveel concerten en ik heb ze op Lowlands al gezien dus ik weet het nog niet.
|
wil misschien in tilburg maar dan wil ik al naar 2 concerten grmbl
|
Alles doordeweeks, nou leuk
|
godverdomme :(
Ik wil de 11 de naar 013. maar dan ben ik weg met school, de homo's :( Mischien Nighttown dan maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga de 23ste in Tivoli :cool:
|
Ook 23e in Tivoli...ennuh, ik vond hun laatste album best wel heel erg tegenvallen...ik hoop dat ze heel veel tegen iedereen's advies gaan spelen...
|
ik ken ze eigenlijk pas sinds dit album, maar ik had wat oudere dingen gedownload en dat vond ik echt veel minder
|
morgen :cool:
nog meer mensen die gaan eigenlijk? Of geweest zijn al? Hoe was het? |
In Paradiso geweest, was leuk (y)
Al moet ie niet zo vals zingen. |
Beetje jammer dat ik dit nu pas lees..:o
|
Citaat:
|
17,50 (n)
|
Zoals ik in een eerder en inmiddels gesloten topic zei:
Ik ga morgen :d! |
Citaat:
Ketjing. Ben bang dat dat de reden gaat zijn waarom ik vanavond rustig in nijmegen blijf. |
Zal ik dan maar de eerste zijn die mn mening geeft over hun concert gisteren?...fijn.
Helaas Ik vond het concert ontzettend (y)! Heb nu nog steeds ruisende oren :s... |
Citaat:
|
Ik kan wel objectief oordelen, vind de muziek goed maar geen fan. Het was met name hard, strak en goed, ik heb me vermaakt maar het was niet super, het kwam daarvoor iets te laat op gang.
|
iemand trouwens de nieuwe clip van e-talking al gezien ? :cool:
staat ook op 3voor12 (Y) |
die clip is geweldig leuk.
soulwax ook trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |