![]() |
poison the well in NL
doe maar een apart topic
ze toeren volgende maand nog samen met dillinger escape plan maar in januari alleen. 1 datum is bekend: woends. 26 januari- patronaat |
<3 Wil ik heen :D
|
op de goudvishal staan ze ook verwacht rond 20 jan. geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga ze sowieso eerst zien bij dillinger escape plan. ik zie in januari dan wel weer of ik ze apart nog wil zien, maar ik weet wel bijna zeker van wel :)
|
ze spelen ook samen met dep in tivoli en in de melkweg, dacht ik
|
Citaat:
|
dan ga ik daar naar toe dus in de gvh
|
hmmz troep
|
als ze met dep meekomen is het niet zeker of ze daarna weer nederland aan zullen doen.
|
zz
|
ze komen ook in vera..
wed / nov 10 CONCERT: THE DILLINGER ESCAPE PLAN + POISON THE WELL doors / start / € + mk / main hall present. |
Citaat:
|
25e spelen ze wederom in de Goudvishal. Ik verwacht echter niet dat deze tour door zal gaan, aangezien ze tot ergens in december in Eruopa touren met DEP. Ofwel een betere aanbieding in een ander continent en de tour gaat niet door.
|
Ik zie niks staan op de site van de Goudvishal... :confused:
|
En op de site van patronaat staat óók niks :(
|
lees het topic eens door meid
er stond dat ze waarschijnlijk niet meer komen en ja, als het nergens staat, komen ze niet meer hier kan dus eigenlijk best een slotje op... |
Ik had het topic doorgelezen meid.
|
verwacht echter niet dat deze tour door zal gaan, aangezien ze tot ergens in december in Eruopa touren met DEP.
en als ze met dep meekomen is het niet zeker of ze daarna weer nederland aan zullen doen. |
Ja dat had ik gelezen ja.
Maar dr staat nog steeds nergens dat het zeker is dat het niet doorgaat. |
Ik heb gehoord dat de band uit elkaar is. Stond op xemotionalmoshx.com
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, ik ben een mongool:o |
Kan die band niet ergens anders een beetje putten lopen vergiftigen?
|
Citaat:
|
Voor de duidelijkheid, het is al een tijdje bekend dat deze optredens gecancelled zijn dus er kan hier idd wel een slot op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |