![]() |
Examencommissie
Hebben ze bij jullie school ook een examencommissie die onder andere de examen stunt organiseert? En zo ja, zit je er dan bij. Waarom wel/niet?
Bij ons op school regelt de examencommissie o.a. - Galabal - Schoolfeesten - Examenstunt - Examenfeest - Week Gran Dorado voor de examenklassen en eventueel andere dingen zoals jaarboekje ofzo. Zelf zit ik er wel bij, omdat ik het leuk vind om te organiseren en zelf ook graag inbreng wil hebben. |
Dat hadden wij niet.
|
wij ook niet.. de school organiseerde het gewoon.
|
Citaat:
|
Wij hadden het ook niet.
Een jaarboek werd alleen gedaan als er leerlingen waren die het leuk vonden om dat te doen (en zij moesten het vervolgens dus ook organiseren). Feesten worden door het evenementen bestuur geregeld. Het kerstgala voor eindexamenklassen werd door de afdelingsleiders georganiseerd. En de examenstunt deden we gewoon zelf. |
Wij hadden niet echt een commissie. Er was gewoon ieder jaar een groepje mensen met een idee.
|
Bij ons organiseerde de examencommissie de examenstunt en het examenfeest. Het kerstgala werd (en word nog steeds, ook al ben ik daar weg) ieder jaar door de leerlingenvereniging georganiseerd, net als de rest van de schoolfeesten. De jaarboekcommissie zorgt voor het jaarboek.
|
examenfeesten zijn gaaf! :D :o :cool:
|
- Galabal - leerlingenvereniging
- Schoolfeesten - leerlingenvereniging - Examenstunt - geïnteresseerden (ik had zelf de leiding :D) - Examenfeest - geïnteresseerden - Week Gran Dorado voor de examenklassen - niet, maar dergelijke dingen werden door de school geregeld. |
bij ons wordt het niet door 1 commissie geregeld. Gewoon mensen die het graag willen regelen, regelen het. Zo wil me wel met het jaarboek bezig houden, maar heb ik geen zin om het examenfeest te regelen.
|
Wij hadden er wel een geloof ik, maar die deed niks. Ik zat er ook niet bij trouwens. Maar ons hele eindfeest stelde niets voor omdat er een jongen op school dood was gegaan, waardoor het was verplaatst. Toen op die verplaatste dag deed niemand meer wat.
|
vandaag hebben ze gevraagd of iemand in zo'n commissie wil die het jaarboek willen maken...
Ik denk dat iedere school/eindexamenklas wel een examencommissie heeft... |
Schoolfeesten e.d. worden georganiseerd door de schoolclub, een groepje van 9 5e klassers met ieder jaar moord en brand in de 4eklas, want wie komt erin? ;)
Daarnaast wordt de examenstunt gewoon op eigen initiatief gedaan, meestal neemt een groepje de leiding (vaak de oudschoolclub). Daarnaast geen eindexamenfeest /bal :( Wel een examenborrel na de uitreiking, georganiseerd door school. Over die week gran dorado verbaas ik me, das wel chill zeg! We hebben besloten om met de "leuke mensen" :cool: een weekje turkije te doen tussen de examens en de uitslag in, kan niet wachten :D |
Wij hebben vast wel een groepje dat een jaarboekje maakt, maar de feesten worden georganiseerd door de feestcommissie.
Bij examencommissie dacht ik eigenlijk aan die groep mensen die je vrijstellingen goedkeuren of niet :p |
Citaat:
|
Bij ons is de examencommissie een groep volwassenen die over de regels van het examen gaat en daar de problemen als fraude oplost. Das dus wat anders.
Wij hebben wel een soort examenstuntcommissie, ik geloof dat dat meer geïntereseerden zijn. |
Wij hebben wel een commissie, die organiseerd het eindexamenfeest in een discotheek hier in de buurt, ze maken het jaarboek, een "jaarfilm" en organiseren een kolderdag (eindexamenstunt zeg maar) Zelf zit ik in het stukje jaarboek en bij ons zijn er echt veel leden van de eindexamencommissie dit jaar. Nog best lastig zo'n jaarboek: we moeten zelf ook de financiële dingen enzo regelen maar goed daar hebben we dan nog een klein jaartje voor.
|
ik zit er niet bij want zon duf kindje uit mn klas vond dat ze dat wel alleen met haar vriendinnetjes kon doen.
maar toch ga ik het gala organiseren en ook de rozen actie met valentijnsdag |
IK mag meehelpen met organiseren van de Examenstunt :D
*wil daar muziek draaien :rolleyes: :cool: :D * |
Wij hadden een kerngroep. Bij ons is het de gewoonte dat 6V een cabaret maakt om op te voeren op de grote avond. Van dat cabaret was ik regisseur dus daar heb ik met mijn neus bovenop gezeten. Het was de bedoeling dat de kerngroep mensen zou benoemen voor het cabaret en als aanspreekpunt enzo zou functioneren en als het cabaret gedaan was dat vanuit de kerngroep ook de functieverdeling voor de examenstunt en het gala zou komen maar dat is er niet van gekomen dus dat heeft 5 Havo van ons overgenomen, die hadden immers geen cabaret gehad en vonden dit nog leuk om te organiseren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |