![]() |
d00m
Zijn er hier ook Doom liefhebbers zoals mij?
Normaal is stoner wel mijn ding.. maar tegenwoordig ben ik langzaam maar zeker van lekkere doom gaan houden. Band's like Spirit Caravan (Alles van Wino, The Hidden hand & co) Pentagram Ufomammut ( 22ste in de 013 :) ) Neurosis Electric Wizzard Reverend Bizarre Iemand nog wat tips misschien? D00m on :cool: (y) |
cathedral
candlemass paradise lost anathema lake of tears crowbar dat soort dingen? |
ken je ook Rwake?
echt eens de moeite waard om te checken |
nope zal et s opzoeken
|
Citaat:
|
Ik ben laatst naar een d00mfestival geweest, tering wat was dat zaaddodend.
Bands die speelden: Planet Aids Bunkur Funeralium (die waren wel ok) Forgotten Tomb (gaaf, maar niet zo doom eigenlijk) Moss Thee Plague of Gentleman Wolperghm ofzoiets |
boooring
|
Yeah.
Favoriete bands; Esoteric, Skepticism, Evoken, My Dying Bride, Winter, Khanate, Grief, Electric Wizard, Sleep, Disembowelment, Neurosis, Eyehategod, Bunkur, SunnO))), Tyranny. (zie die allemaal ook maar als tip) |
Swallow the Sun en officium triste (y)
Evoken en esoteric zijn erg gaaf. sun o))) als je van drone houdt. Verder nog Avrigus Cathedral Candlemass Deinonychus Novembers Doom The Prophecy Void of silence |
als er iets saai is is het d00m, vind ik dan hé.... :p
|
Vroeger vond 'k het geweldig.
Tegenwoordig heb 'k alleen nog maar wat my dying bride en saturnus te beluisteren staan. |
Gaat er trouwens nog iemand naar Ufomammut? morgen in de 013?
|
Citaat:
|
Neurosis heerscht.
|
de meeste doom bands zijn zo boring as fuck
maar leuke zijn my dying bride candlemass (zie zanger op nightfall, jezus wat een strot :o ) eh.. damn.. dat waren ze alweer :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paradigma! Mare Veris is echt een top-CD.
|
Citaat:
|
Saint Vitus - born to late :cool: (y)
ook een top album |
wtf is doom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the 3rd and the mortal is ook wel mooi, kent iemand dat?
|
Citaat:
|
wat is doom behalve een computerspel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kent iemand hier de Nederlandse doom legende uit Zwolle genaamd Necro Schizma? zoniet, luisteren/kopen en wel direct.
|
oke danku
|
Citaat:
Pentagram - relentless, ook een top album gaat wel meer richting den Stoner doom. |
Citaat:
|
ik luister ook geregeld naar doom:
candlemass cathedral krux pentagram solitude aeturnus |
WORMPLEGHM _0_
dat is echt geweldige funeral doom, met bijna onmenselijke grunts en schreeuwen, echt een aanrader (y) |
Ik heb nooit veel doom geluisterd maar ik heb zondag Beyond Belief, Heavy Lord en Doomshine live gezien en ik vond het toch wel erg gaaf dus dat wordt cd's halen :cool:
|
Funeral, Esoteric, My Dying Bride, Neurosis kan ik bij tijd en wijl waarderen
Vast wel nog meer, maar kan zo niet op namen komen. |
Citaat:
|
|
Ik ben wel een Doom 2 liefhebber, ik speel het regelmatig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
What is Doom? This is probably one of the trickiest questions to answer and has been the issue of many heated debates. pfffffffffffff |
grappiggg
|
Citaat:
|
als je niks nuttigs te melden hebt in dit topic.. tief dan een eind op zeg... (n)
Of gij zeit voor altijd Doomed ;) nu weer ontopic / |
Citaat:
Doom metal is voor boze mannne :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Geweldig in ieder geval natuurlijk |
Isis en Neurosis kan ik wel waarderen, en Katatonia is ook geweldig.
De rest doet me weinig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |