Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Liedjes van lenny (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=960525)

Omi0 21-09-2004 17:05

Liedjes van lenny

Jaja..ik heb em hoor! De nieuwe cd van Acda&de Munnik

En dan uiteraard direct de limited edition met de dvd :o leukkk :o maar zijn hier nog meer AendeM fans? Wat vinden jullie er van? Al een favo nummer? En wie gaat er naar de Rockmusical Ren lenny ren? de kaartjes zijn dik 30,- dus ik weet et nog niet zo..

Mysterons 21-09-2004 17:18

OMG die moet ik hebben
Ik ben naar de eerste try-out geweest. (Volgens mij staan er live-nummers van op de CD)

MC Bobie 21-09-2004 17:27

ik vin A&dM erg goed.. k ga de cd nie kope en ga ook nie naar het concert.. k vin et gewoon een leuke band om soms op de radio te horen

FaZ 21-09-2004 18:05

dat lijkt me bestel poep

Krummeltje 21-09-2004 18:27

Ja, ik heb m, ik heb m.

Erg leuk. En ik móét ze nou echt es live zien :o ik heb alles van ze maar nog nooit in het echt aanschouwd.

Omi0 22-09-2004 20:10

Citaat:

Mysterons schreef op 21-09-2004 @ 18:18 :
OMG die moet ik hebben
Ik ben naar de eerste try-out geweest. (Volgens mij staan er live-nummers van op de CD)

Klopt er staat materiaal op van de try-out in Amsterdam en vande try-out in Alphen a/d Rijn..maar ik zou em dáár niet voor kopen, je ziet 2 halve nummertjes en dan ook nog slecht opgenomen..

Die hele dvd vind ik een beetje... :nono: commercials van groeten uit maaiveld..(waarom!?) een ontzettend saai en (gelukkig) kort home-videootje, iets in de studio waar ze alleen maar zitten te ruziën..ja et kan me allemaal niet zo boeien.
Alleen ehh..*denkt* nah weet niet meer hoe het heet maar dat zijn een stuk of 7 nummers die gespeeld worden 'opet Plattelan..' (maaiveld? :confused: ) lekker in et zonnetje A&dM dat is dan nog wel vet :cool:

Maar de cd is wel (y) heerlijk weer nieuw materiaal. Vooral dat ene nummer over een klein jongetje dat in contact komt met een dakloze en dat hij denkt dat deze meneer wel heel rijk zal zijn want hij heeft zoveel tassen..

:) top!

Sir_Cramlek 22-09-2004 20:16

Niet echt mijn muziek op een paar nummers na.

Mysterons 22-09-2004 20:45

Citaat:

Omi0 schreef op 22-09-2004 @ 21:10 :
Klopt er staat materiaal op van de try-out in Amsterdam en vande try-out in Alphen a/d Rijn..maar ik zou em dáár niet voor kopen, je ziet 2 halve nummertjes en dan ook nog slecht opgenomen..

Die hele dvd vind ik een beetje... :nono: commercials van groeten uit maaiveld..(waarom!?) een ontzettend saai en (gelukkig) kort home-videootje, iets in de studio waar ze alleen maar zitten te ruziën..ja et kan me allemaal niet zo boeien.
Alleen ehh..*denkt* nah weet niet meer hoe het heet maar dat zijn een stuk of 7 nummers die gespeeld worden 'opet Plattelan..' (maaiveld? :confused: ) lekker in et zonnetje A&dM dat is dan nog wel vet :cool:

Maar de cd is wel (y) heerlijk weer nieuw materiaal. Vooral dat ene nummer over een klein jongetje dat in contact komt met een dakloze en dat hij denkt dat deze meneer wel heel rijk zal zijn want hij heeft zoveel tassen..

:) top!

Ja die van Alphen dus:)

En ik wil nog een keer naar de echte Rockopera, want de try-out was helemaal met script erbij enz. Ik heb het er wel voor over, want de nummers waren echt goed, en Acda en de Munnik zijn gewoon mijn goden <3

pourlesyeux_ 22-09-2004 20:48

ik dacht dat je lenny kravitz bedoelde ;)
maar acda en de munnik zijn ook goed :p

indary 22-09-2004 21:13

Jaah die moet ik ook nog halen....

Ja, ben wel liefhebber. 'Amsterdam' en 'lopen tot de zon komt behoren wel tot mijn favorieten. Heerlijk om op de fiets te bleren.

CSN 22-09-2004 21:18

Mooie liedjes :).

Omi0 22-09-2004 21:49

Nou op deze cd staan ook wel weer wat lekkere mee-blernummers.. :o

little nemo 22-09-2004 23:49

Citaat:

Ijslepeltje schreef op 22-09-2004 @ 21:48 :
ik dacht dat je lenny kravitz bedoelde ;)
maar acda en de munnik zijn ook kut

idd

Omi0 23-09-2004 10:58

:rolleyes:

Paperz 23-09-2004 11:35

ik heb 'm

http://paperz.endoria.net/lvl.jpg

;)

ik vind 't een zeer verfrissende CD...
een paar liedjes zoalps vanoud maar een aantal hele leuke nieuwe nummers..
vooral 'Wat ik zie moet ik hebben' en 'Duivel is dood' staan hieer lekker vaak hard aan...

of ik ga? ligt aan of ik kaartjes voro Carre kan krijgen... de prijs van de kaartjes hangt grotendeels af van 't theater hoor ;)

Omi0 23-09-2004 12:15

Ohhhhh :o iemand heeft op jouw cd gekrast :nono:

nee hoor ik vind et wel stoer, waar heb je ze gezien?

Mijn favoriet qua wo-sjit-hij-staat-zo-luid-mn-boxen-begeven-het! factor.. is (noem me) oud verdriet.

Qua de sjit-wat-een-geniale-tekst-waarom-oh-waarom-kan-ik-zoiets-niet-bedenken factor kleine man..

Paperz 23-09-2004 12:25

Citaat:

Omi0 schreef op 23-09-2004 @ 13:15 :
Ohhhhh :o iemand heeft op jouw cd gekrast :nono:

nee hoor ik vind et wel stoer, waar heb je ze gezien?

Ik heb 'm afgelopen donderdag bemachtigd op de signeersessie in Amsterdam... samen met mijn fijne Liedjes van Lenny-poster :p

Paperz 23-09-2004 12:56

Ow en dan vergeet ik helemaal die geweldige harmonie in "ik hou van bijna" (y) (y)

Omi0 23-09-2004 15:49

Citaat:

Paperz schreef op 23-09-2004 @ 13:25 :
Ik heb 'm afgelopen donderdag bemachtigd op de signeersessie in Amsterdam... samen met mijn fijne Liedjes van Lenny-poster :p

och ja dat is ook zo..gingen ze de Free record shop overnemen.. :rolleyes: ik vind et altijd een beetje achterlijke publiciteit trekkerij maar ach, zo'n krabbel is wel leuk :p

Wat ik trouwens ook een mooi nummer vind is 'het is stil aan de overkant' maar die staat dan weer niet op de cd :( maar wel op de dvd :)

Trimm Trabb 23-09-2004 16:01

De musical wil ik best wel heel erg graag zien, omdat er een aantal acteurs aan mee doen die ik erg goed vind (oa. Frank Lammers. aardige gozer ook.)
Maar helaas heb ik geen geld. Wil iemand me financieel steunen?

Balance 23-09-2004 16:11

Ik vraag hem voor m'n verjaardag of koop hem daarna (indien ik hem niet krijg). Ben behoorlijke fan van de twee, dus ik wel hem heel graag hebben!
De rockopera lijkt me ook erg leuk, maar hier was ie uitverkocht en ik weet niet of ik zin heb om naar andere plaatsen te gaan. Als ik de muziek maar heb iig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.