![]() |
Nieuwe Videoclip The Streets Verboden
De nieuwe clip van The Streets mag in Engeland niet op tv. Waakhond Ofcom vindt hem te expliciet.
In de sterk op Trainspotting geënte videoclip viert zanger Mike Skinner een bruiloft op geheel eigen wijze. Hij drinkt zich klem, slikt pillen en snuift coke. Een vriend wordt oraal bevredigd en filmt dit met zijn mobiele telefoon. De clip eindigt met een massale vechtpartij, waarna Skinner bont en blauw geslagen op de grond blijft liggen. 'Te expliciet' oordeelde televisiewaakhond Ofcom, die de clip vervolgens verbood. Muziekprogramma's als 'Top Of The Pops' mogen nu slechts fragmenten van het nummer laten zien, en zullen het moeten doen met live-opnames. MTV zendt het nummer wel uit, maar pas na elf uur 's avonds. Oordeel zelf :p: http://mfile.akamai.com/9139/rm/stre...ights_r_hi.ram |
mwa, logisch dat ze em niet uit willen zenden
|
tot aan de drie minuten viel het wel mee vond ik. De muziek is echt te saai.
|
ja, vet nummer (y)
|
Citaat:
zou je me willen overtuigen waarom je het vet vindt? Ik kan met deze muziek namelijk nog minder dan britney... |
Citaat:
misschien moet je proberen naar de tekst te luisteren.. maar ik krijg een beetje een trainspotting effect bij dit nummer, daarnaast is dat engelse accent gewoon vet.. |
Het zou verboden moeten worden wegens opwekkking van extreme verveling. (n)
|
Citaat:
|
Saai nummer. Clip valt best mee...
|
vet nummer en de clip is ook wel awesome haha, mooi gefilmd
|
Ohoh wat shockerend. :rolleyes:
|
Moord, brand, grondrechtenbeperking! Boekverbranding!
|
Citaat:
Waarom wordt Mike Spinner op het laatst nou geslagen??? |
Sex, Drugs 'n' On The Dole
|
wreed nummer!
|
Citaat:
|
Het nummer vind ik wel wat hebben, de clip vind ik ook wel leuk.
|
gezeik om niets.
en ik snap dat mensen het nummer saai kunnen vinden, maar eigenlijk moet je gewoon de hele cd achter elkaar horen, en ik denk dat je dan pas een mening kan geven.. als singles komen z'n nummer niet uit de verf denk ik. |
Geweldige manier om media aandacht te krijgen (y).
Band vind ik volstrekt onboeiend trouwens. Btw hoe dubbelzinnig is "te expliciet". Waar de fuck slaat dat nou weer op |
Btw mag ik iedereen een gratis tip geven: http://www.free-codecs.com
Daar kun je alternative versies van de bekende mediaspelers Real (One) Player, Quicktime etc vinden. Versies die niet je pc volclutteren met rotzooi en spyware. (y) |
Denk dat ze gewoon het nummer kut vonden bij dat Ofcom, gelijk hebben ze :o
|
ah (Y) realplayer is echt suckie suckie
Ik vind die hele clip niet heel erg schokkend eigenlijk. :/ |
hoe goed zijn de teksten van the streets, damn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die clip vind ik totaal niet shockerend, het nummer vind ik redelijk saai
|
nummer is echt goed
|
Citaat:
|
Zoad (n)
|
Vannacht gezien, maar ik vind Mike Skinner een irritante kutkop hebben dus ik hoef em sowieso niet meer te zien. En de teksten kunnen wel goed zijn, de muziek was ook al irritant.
|
Ik vind het wel een vette clip, en het nummer zowiezo (y), maar ik snap het wel dat hij niet uitgezonden mag worden.
|
The Streets willen gewoon ook rock 'n roll zijn.
|
Ik vind het wel een gave clip, ik vind absoluut niet dat ie 'te expliciet' is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |