![]() |
[TK] PS2 + Eye toy + 1 joystick z.g.a.n.
Ey!
[TK] : Playstation 2 met zo'n camerading (Eyetoy) inc. 't spel dat bij die Eyetoy hoort en joystick......... Toen m'n pa een nieuwe TV kocht kon hij kiezen OF 100 euro retour OF een PS 2 + Eyetoy + Joystick (wat ik dus te koop aanbied), hij vroeg of ik 'm wou 'hebben', en het leek mij dus wel leuk om zo'n ding te hebben. Ik heb er misschien 3x mee gespeeld. Ik doe 'm weg omdat ik er niks aan vind. Vanaf de eerste keer dat ik 'm kocht had ik er eigelijk al spijt van dat ik er 100 euro voor betaald heb. Maar in ieder geval, hij werkt, je kunt er DVD's en CD op afspelen. Ik heb alleen geen idee hoe ik 'm moet verzenden en dat soort dingen. Ik woon zelf in Flevoland, dus op me scootertje....... nee....... :S... Ik vraag er 85 euro voor, maar als er meer bieders zijn krijgt de hoogste bieder 'm. Tenzij je een heeeeeeel leuk meisje van rond de 17 bent :P dus.......... |
Wat voor aansluiting heeft dat ding?
Ik heb namelijk een tv met alleen scart en geen tulp. |
ehm, ff aan me vader vragen :P
|
die is er dus niet
Maar er gaan 2 stekkertjes uit van de achterkant van dat ding, 1tje moet dan in het stopcontact (joh :P) en die andere zijn 3 bij elkaar gebonden kabeltjes met een wit, rood en geel uiteinde, en die komen dan samen in een 'blok'. en dat blok past dan in de SCART. Maar mijn TV is ook behoorlijk oud (20 jaar :)) Maar hij doet het wel. Dus met een SCART aansluiting moet ie het wel doen dus |
Citaat:
maar hij werkt dus met scart |
Citaat:
|
Citaat:
dusse.... wat is de prijs schat??? (heb serieuse interesse! :o ) |
Citaat:
Zijn neit zo duur, 3,- ofzo. |
Citaat:
maar voor 85 euro wil ik nog wel een ps2 :D dus bij deze, serieus interesse! |
Een ps 2 met Eye Toy is niks voor 100 euro in de winkel koste die eerst 199 maar nu geloof ik al weer 149 i.v.m met xbox prijs verlaging
|
K*T, ik had dat over een heeeeeeeel leuk meisje van 17 niet moeten zeggen :P Maar bied maar, 85 euro, iemand 90?
|
Ik ben 18, mag dat ook?
Serieus: ik heb wel interesse, op zich. Maar moet het hier nog wel ff overleggen. :) Wat voor joystick is het? Een dual shock controller? |
Citaat:
er staat op DualShock 2, dus jah.......... En dat je een leuk meisje van rond de 17 moet zijn was niet serieus bedoeld! :P |
Citaat:
:P |
Maar wil je 'm nou kopen of?
|
Hmm € 85,- ? Ik ga eens overleggen thuis. Maar je hebt em nog steeds te koop?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook serieuze interesse, dus laat anders maar even wat weten :)
|
verkocht........
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |