![]() |
[DVD] Star Wars
De 22e, morgen dus, komt de trilogie DVD Box uit van Star Wars, episodes 4, 5 en 6...nu vraag ik me af, weet er iemand of er ook nog een complete box met alle 6 de films komt, of dat er nog een box komt met episodes 1, 2 en 3 dat je dus 2 boxen moet kopen....iemand?
|
We hebben het hier over George Lucas, natuurlijk komen die ook. Alleen pas over een tijdje lijkt me.
|
Citaat:
Dan krijgen we nog de PT - box, gevolgd door (waarschijnlijk) een PT - SE box, CT - box, CT - SE box en dan hopen op een OT - box. En al de boxen moeten natuurlijk ook nog onder verdeeld worden tussen een FS en een WS box. En deze zullen de waarschijnlijk ook nog onderdeeld worden tussen met of zonder THX. Als laatst zullen er ook nog wel UE uitkomen. |
Citaat:
Je overdrijft.... je overdrijft zwaaaaaaaaaaaaaaaaar.... (n) |
De sukkels :nono:
|
Gelukkig heb ik al een mooie box met videobanden staan, voor het oldskool gevoel. :cool:
|
als het maar niet die vernieuwde versies zijn met betere sfx en extra scenes. die zuigen.
|
Citaat:
PT eeeh? CT eeehh? FS ? WS - widescreen (??_ UE ? Citaat:
|
Citaat:
Original Trilogy Prequel Trilogy CT was een foutje had CS moeten zijn. Complete Saga Wide Screen Full Screen Ultimate Editions Citaat:
|
Citaat:
Doe mij maar een setje dvd's met hoe het opgenomen is qua formaat (4:3 of 16:9) zonder extra's, dus dat de film niet zo gecomprimeerd hoeft te worden. Maar oh wacht, dat kan ik toch niet kopen, ik koop toch eerder muziek dvd's en cd's. |
Hij is wel in widescreen opgenomen, maar hij is hoe dan ook in fullscreen te koop. Dit is een gouden box in plaats van de silveren die je hier kan kopen.
|
Must have...ganz geil...natte droom
|
I am your father.....
|
R2, where are you going!?
verder: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"I am your father, Luke" toch uit Return of the Jedi? |
Rot op man! :p
uit The Empire Strikes back :D |
Citaat:
Nou, daar zit een vent in met een zwarte helm, en deze zegt tegen de hoofdpersoon: 'I am your father' :D (En dus niet: 'Luke, I am your father') Bovendien ben ik geen sukkel, loser! |
Niet iedereen is "gifted with the force" :cool:
Tuurlijk is dat wel Star Wars..... :D |
Citaat:
En StarWars is niet de beste film die ooit gemaakt is, maar wel een miljard keer beter dan lord of the rings. |
Citaat:
Wacht maar op Return Of The King, the Extended Edition. The Mouth Of Sauron zal "schokkend" nieuws vertellen tegen Aragorn. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Good, the Halfling was dear to you..... Know that he suffered greatly under the hands of my master! Ook behoorlijk coole zinnen. Echte shock effects :D |
Citaat:
May the Force be with you. |
Star Trek beat Star Wars :D
vooral met ruimte gevechten, star wars ships hebben geen phasers en shields :D En de Force, daan kunnen Data en Dianna wat tegen doen. Alleen close combat niet :P Naja, miss koop ik me die dvd wel |
Citaat:
|
Citaat:
De Tie advanced (Darth Vader's Tie) en de Tie defender wel. En ik weet zeker dat de Executor de Enterprise in no time heeft neergehaald. Niet in de laatste plaats omdat de Enterprise geen fighters aan boord heeft, alleen een paar shuttles. En Data en Dianna kunnen we ook wel aan. Wij hebben immers C-3PO en Princess Leia.. :D |
Citaat:
Conclusie: even without the numerical advantage, the Empire will squash the Federation like a bug. Bewijs: hierzo. |
True, SW schepen hebben geen phasers, die hebben lasers. En shields hebben ze wel zeker, je hoort Han anders duidelijk zeggen dat ze een deflectorshield kwijt (kapot) zijn in A New Hope.
Verder in A New Hope, tijdens de Death Star Trench scene, zegt Rogue Leader dat ze: Stabilize your rear deflector. Met andere woorden, zorgen dat ze sterkere shields hebben aan de achterkant van hun schip. Plus, een Star Destroyer heeft twee bollen boven het brug gedeelte, dat zijn shield generator towers. Als je de games wel eens speelt, dan weet je dat die eerst kapot moeten voordat je de Star Destroyer te lijf kan gaan. |
Nou, ik heb de box net gekocht. Wat een juweel, wat een parel. Veel verschil met de vieze versie: alles is veel helderder en schoner. Het geluid is geoptimaliseerd.
Het feit dat je wel nog steeds kan zien dat deze films van vroeger waren, maakt de hele happening compleet. |
Citaat:
|
Tie Advanced 4 life (y) :cool:
Tie Bombers zijn totaal ongeschikt in fighter 2 fighter combat, het enige voordeel is dat ze lekker veel raketten en plasmacrap kunnen afknallen. Net zoals de B Wing vooral geschikt tegen starships. |
Om de tekortkomingen van zowel de Tie-fighter als de Tie-bomber te compenseren is er natuurlijk de Tie-Interceptor. Deze is (ondanks zijn gebrek aan schilden) een pain-in-the-ass van de Xwings, het gebrek aan schilden compenseerd de Tie's sowieso in wendbaarheid boven de schepen van de rebellen.
Als contra tegen de Tie-interceptor, is de Awing ontwikkeld. Deze is de enige echte dogfighter van de Alliance. |
Citaat:
|
Als er ooit een ala Homeworld spel uitkomt van Star Wars VS Star Trek, dan kunnen we gaan ownen :D
Mijn home made build Millenium Enterprise Mark VII ownt iedereen dik :P Naja hoe zou dat zijn, Rebellen en Federation Vs Dominion, borg, dark side :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Face it Dath Vader :P |
Ik zal en moet die 45 euro voor de DVD box bemachtigen >_>
|
Citaat:
|
Ik heb hem gisteren gekocht.
Fantastisch, vooral de Docu op de Bonus DVD: 'The Return of Darth Vader' Men zegt dat in 'Revenge of the Sith' de betekenis van Vader's zijn naam word uitgelegd. En over die Tie-Fighters, die worden allemaal ingemaakt door Fett's Slave I. Darth Vader's Tie Advanced heeft wel een Shield de Tie Bomber hebben geen Shield maar wel een Hyperspeed Unit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:s |
Eergisteren Phantom Menace gezien. En Starwars valt me toch een beetje tegen.
Als die Jedi's zoukrachtig zijn dat ze pschokinetische krachten die robots weg kunnen vagen, waarom dan al die heisa met die laserstokken? Lijkt me dan vrij overbodig. Nee, ik blijf liever een Trekkie-kijker. |
Citaat:
Ga dan ook A New Hope of The Empire Strikes Back of Return Of The Jedi kijken.. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |