![]() |
Rapportgesprek
De ochtendlucht is met herinneringen gevuld
ze kietelen over mijn handen bijten in mijn gezicht ik voel de sfeer gelijk het vorige jaar Dreiging. Het eeuwig kloppen op de deuren van lokalen en na enkele maanden het herkennen van het klopje. Zou het jaar niet hebben bestaan als niks vergeten is als niemand vergeten is. Opgesloten in het lokaal waar toch de deur wagenwijd openstond Het blad voor je met verzengende, nietsontziende feiten Het gezicht tegenover je woedend maar bezorgd. Je schouders opgetrokken, ogen neergeslagen Het verleden wordt gedragen |
Citaat:
De rest is eigenlijk ook best leuk, ik voel een bepaalde spanning als ik het lees, goed gedaan. Heb er niet zo veel op aan te merken. Ik zou geen bundel van dit soort gedichten moeten lezen, want ze worden snel eentonig, maar nu heb ik er wel van kunnen genieten. |
Het eeuwig kloppen op de deuren van lokalen
en na enkele maanden het herkennen van het klopje. (...) Opgesloten in het lokaal Ik vind dit gedeelte wat minder, door de herhalingen kloppen/klopje en lokalen/lokaal. De rest van het gedicht vind ik geweldig, het heeft iets aparts. Ik denk dat ik dit je beste gedicht tot nu toe vind qua uitwerking, goed gedaan :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |