![]() |
nieuw album q and not u
q and not u, bandje op het dischord label, hebben een eigen stijl, kan het niet goed omschrijven.
een internet site: http://www.qandnotu.org/ een digitale foto: http://www.qandnotu.org/images/photos/99/99_03.jpg Nieuwe album gaat power heten, komt begin oktober officieel uit, heb em net op soulseek gevonden. Maar hier hebben jullie een legale mp3 (y) Ik heb net de download aangeklikt. Ze houden nog een herfst-tour, drie december hoop ik ze in vera te zien. Wat vind je van ze? |
wel grappig.. hipverantwoord dus ik namedrop ze vaker dan ik er naar luister.
|
Die cd is al een tijdje gelekt
|
over dat mp3tje;
zo eigen-stijl is 't nu ook weer niet.. duidelijk beinvloed door DFA maar dan wat softer, en die bas (synthesizer) en melodie klinken niet echt lekker.. beetje nep, geen vol geluid ofzo. |
Citaat:
Dit mp3tje klinkt idd meer DFA, dance-georiënteerd. Maar dat hoeft niet persé een slechte ontwikkeling te zijn. Hoewel wat ik tot nu toe gehoord heb van het nieuwe album erg anders is vergeleken met het vroegere werk. |
Wie is DFA?
|
No kill no beep beep en Different damage vind ik echt cool. Ben benieuwd naar t nieuwe album, binnenkort even downloaden. :)
|
Citaat:
|
Me! And not you!
|
no kill no beep beep vond ik matig, misschien dat ik dit nog wel eens check
|
en 30 nov. in rotown. (y)
|
ik heb net zo veel met deze band als koffie met bier heeft.
soms aardig om s'avonds te luisteren. meestal niet. |
Fijne band.
No Kill, No Beep Beep is echt een fantastisch album! |
het feit dat je de moeite neemt om bier met koffie te mengen en dan dit gevoel te vergelijken met wat je met de band hebt vind ik al best veel.
|
ik zie geen hype, wel verantwoord hip voor ieder die het tracht te zijn, heb er niet veel mee momenteel
Arriba-bandje |
Ze bestaan al best lang hoor.
|
ow wat vond ik dit saai in Rotterdam :(
|
30 November in de Rotown
|
kan er echt weinig tot niks mee
|
Jullie zijn niet hip genoeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |