![]() |
Echt stoned zijn, op een veilige plaats?
Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor het eerst geblowd, toen raakte ik in een soort bad trip, het was op school in de pauze gebeurd en ik had me opgesloten in de toilet en ook nog bacardi gedronken :o ze moesten me eruit slepen... ik kon niks meer zeggen, en ik liep scheef en kon niemand meer aankijken... het was dus best wel niet leuk, daardoor wilde ik eigenlijk niet meer blowen enzo...ik vond het eng... ik heb nog weleens geblowd met vrienden maar dan nam ik maar een paar trekjes, zodat ik niet echt stoned werd... maar ik zou vet graag nog een keer echt stoned zijn, alleen ik durf het gewoon niet meer, ik durf gewoon niet meer in die trip te komen :s en waar zal ik het dan doen? op een plaats waar er niks kan gebeuren ofzo... anders gaat het misschien weer mis :rolleyes: tips?
|
neem wat diazepam erbij (y) :cool:
|
stoned zijn is niet echt een trip als je het mij vraagt.
|
Gewoon in het weekend een chill rustig plekje opzoeken in een park.
|
bij iemand waarvan de ouders weg (of erbij) zijn
en verder gewoon niet doen als je er niet tegen kunt |
Bij de eerste keer blowen is de kans nou eenmaal wat groter dat 't verkeerd valt, zeker als je d'r ook nog eens bij drinkt. Goeie kans dat dat dus gewoon 't probleem was.
Niet combineren met alcohol dus, scheelt al een hoop. Daarnaast is er een flink verschil tussen een jointje dat verkeerd valt en je lichaam er heftig op reageert, of je - op mentaal vlak - gewoonweg kanker voelen. Dat laatste is vrij onwaarschijnlijk, zeker als je doorgaans happyhappyjoyjoy door 't leven gaat. Hoppa, blowen. (En niet op school, dat doe je later maar, als je d'r aan gewend bent :>) |
Citaat:
|
goed eten van te voren, goed slapen van te voren, en igg niet in je eentje gaan doen.
veilige plaats kan vanalles zijn. |
trippen van blowen? k hoor t wel vaker maar k geloof er geen zak van.. bad trippen van paddo's kan wel, zelf ervaring mee :P
|
Citaat:
|
Met bad trip word ook niet meteen trippen bedoelt maar dat het slecht valt tjappies.
|
tjah noem t dan geen bad trip... k heb me wel eens wat minder gevoeld van weed maar van paddo's een bad trip krijgen is echt veel gruwelijker
|
Citaat:
Mensen verschillen weetje.. |
Hetzelfde als ik met de paddo's onervaren, kan me voorstellen dat het wel impact op je kan hebben. Maar zo gruwelijk kan ik me niet voorstellen.
|
Prima knul. Negeer het woord 'trippen' nu maar, gewoon foute woordkeuze van de allerliefste TS die hier toch niet meer komt kijken en zich nu naar de kanker blowt in een vervelende omgeving (y)
|
Citaat:
|
Eerst rook je dat ding op een paar meter van je huis, dan stap je op je fiets en ga je ergens heen fietsen waar je weg niet meer weet. Dan is het trippen!
Maar je kan natuurlijk ook gewoon een dikke zak chips meenemen en bij iemand thuis gaan zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
@ ts: Ga gewoon ergens op een bankie in een parkje zitten daar zit je wel veilig. En geen alcohol erbij he. Tenzij je wat meer ervaren bent. Dan kan het best leuk uitpakken :D. |
tuurlijk ga je trippen van blowen
het ligt er natuurlijk ook aan wat en hoeveel je gegeten hebt, en geslapen, en of je er ook nog andere dingen bij gebruikt, enz enz soms kan het behoorlijk heftig worden door een jointje, soms merk je er ook maar weinig van |
op nuchtere maag heb ik zelfs nooit een 'trip' gehad sochtends vroeg, nadat ik die nacht daarvoor van de drank had gekotst en super moe was
|
erg stoer, om dan ook nog een breezer naar binnen te duwen, op school nog wel !
|
|
Buiten de wiet inhaleren en vervolgens op je eigen kamer zitten met lekkere muziek erbij! Maak het gezellig met kaarsjes, leg potlood en papier klaar... Eurrr, nu beschrijf ik mijn ritueel wel erg gedetailleerd ;) :p
Wanneer je denkt dat het fout gaat, bestaat er een veel grotere kans dat het daadwerkelijk minder plezierig uitpakt dan gehoopt. Ergo; niet te veel zorgen maken over het eventueel negatief uitpakken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^haha het lijkt dus totaal niet
|
Dat maakt niet uit het gaat om het principe :P.
[Edit] ik zet ook muziek aan dus dat is hetzelfde[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
badgaan = je geest die een nieuwe ervaring als angst beschouwt. Vaak word misselijkheid in 'bad trip' omgetoverd door je hersens als je een n00b bent.
|
Citaat:
Heb je daarentegen allemaal sjit en elende aan je hoofd en/of je voelt je niet goed, mischien ook al wat gezopen weet ik veel wat dan ook. Dan heb je een veel grotere kans dat het verkeerd valt en je dus fout gaat. |
als ikhet zo hoor ben ik nog nooit bad gegaan, ben nog nooit down geworden van smoken, alleen een keer beetje ziek enzo. maar nooit echt depri, gelukkig.
|
Citaat:
|
I got caught 2 weeks ago :(
Zijn er meer mensen die gepakt zijn en wiens ouders het absoluut niet diggen? I´m in deep fucking trouble... |
mwa kut voor je, mijn ouders doen er relaxed over
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst mn ritueel :P weer eens uitgevoerd (mijn raam ligt redelijk gunstig :) alleen aan de straatkant maar das eigenlijk best grappig :)). Normaal laat ik m'n raam dan altijd op een kier staan zodat het een beetje doorlucht maar het regende fucking hard dus ik had m maar dichtgedaan. Komt m'n pa ineens naar boven: Jah ik vind het niet erg dat je uit je raam rookt of wat dan ook maar je liet m altijd open staan en dat mag je er van mij inhouden... Ik ruik het nu beneden zelfs... Ik zit op de 2e verdieping :D. |
Naja als je stoned wil zijn op een veilige plaats als je ouders weg zijn natuurlijk. Haal je een leuke lachfilm en hoe minder vaak je blowt hoe leuker het is. Eerste keer kreeg ik een leuke lachkick... wou dat ik dat nu wat vaker had :mad:
|
nou blowen op een veilige plaats.
NIET OP SCHOOL DUS. dan voel je je absoluut niet relaxt en je krijgt een bad trip. en absoluut geen alchohol gebruiken als je pas begint dan gaat het vaak fout. laat dat aan de profs over. eigenlijk zouden ze waarschuwing op de wiet moeten zetten. |
Citaat:
|
staat er soms ook op, maar ja of het werkt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |