![]() |
Borsten leuk?
Had net een gesprek met m'n vriendin, ze vroeg wat ik(en met mij alle(denk ik) jongens) nou tog zo boeiend vond aan borsten..
En daar wist ik eigenlijk geen zaligmakend antwoord op. Je kan wel zeggen van 'jah woei je kan er zo fijn in knijpen' of 'ze zien er zo tof uit' 'tis leuk om er aan te sabbelen'.. 'heb je wat om vast te houden' Maar daar heb je eigenlijk ook geen reet aan.. iemand misschien nog een goede reden wrom wij die dingen nou zo boeiend vinden?:P (zal wel gwoon evolutionair zijn, maar dat zal je rotten op het moment dat je opgewonden bent;) ) misschien is het wel gewoon omdat wij jaloers zijn dat wij ze neit hebben? :p |
Volgens mij heeft geen enkele vent daar een echt antwoord op... Heb het ook verschillende exen en mijn huidige vriend gevraagd, maar die gaven mij precies dezelfde antwoorden als die jij je vriendin gaf.
|
't Zijn wel grappige dingen ja. Maar ik denk niet dat de populariteit ervan komt doordat wij ze niet hebben. Vrouwenkontjes mogen zich ook nog altijd verheugen in een ruime belangstelling, terwijl mannen toch zelf ook in het bezit van een achterwerk zijn.
|
Evolutie, zegt dat je iets?
|
Nee, nooit van gehoord.
|
Achja. Diarree in mijn gezicht heb ik niet, maar dat is geen reden om jaloers te zijn op degenen die dat wel hebben.
|
Simpel: Omdat wij ze niet hebben
|
eeh zijn gewoon mooi ;)
ronde vormen worden gewoon mooi gevonden .. kweenie en ja .. 't is ook iets wat wij niet hebben nee :D |
Citaat:
|
zijn ook handig als je koude handen hebt :evil:
|
Citaat:
maar tog, dat vind ik nou weer geen leuk antwoord eigenlijk:) |
Citaat:
|
Ik vind borsten ook best leuk. En ik ben een vrouw dus ik heb ze.
|
Omdat ze vrouwelijk zijn, best logisch :P
|
Offtopic:
Voor de beste taille geldt dat ie 70% van de omvang van de heupen is. En de borsten moet er bij passen natuurlijk :) |
Citaat:
|
hmmm ,ja goede vraag, maar vaak zijn ze ook leuk ,door de persoon die eraan vast zit...
|
Citaat:
en AngelLena, volgens mij was het juist beide, die heupen en die borsten.. omdatj e daaraan geloof ik ook kon zien of ze gezond was oid.. |
Naar mijn weten is dat een uiting van een gezonde hoeveelheid vrouwlijke geslachtshormonen en vandaar dat naar mijn weten de vrouw in de ogen van de man vruchtbaarder zou zijn
en aangezien de evolutionaire drang nog immer aanwezig is in't instinct... |
Citaat:
|
Op zich heeft de borstgrootte niets te maken met de vruchtbaarheid. Een vrouw met kleine borsten kan net zo goed een gezonde hoeveelheid geslachtshormonen hebben. daarbij maakt de hoeveelheid geslachtshormonen ook niet veel uit voor de vruchtbaarheid, tenzij het abnormaal wordt.
De aanwezigheid van borsten (groot of klein) duidt bij mensen wel min of meer op geslachtsrijpheid; een meisje dat nog niet ongesteld is, heeft meestal ook nog geen of nauwelijks borsten. Wat het nút van borsten is weet ik niet. Ik heb een keer een theorie gehoord dat we daardoor borstvoeding kunnen geven terwijl we rechtop staan zonder dat het kind stikt, maar ik weet niet of dat waar is. |
Tjah ik weet niet... Het doet me aan mijn moeder denken? :confused:
Nou ja als ze zo boven me hangt en ik druk er zo op dat schudden ze zo wat op en neer, en als je ze aanraakt worden die tepeltjes ineens wat harder enzo. Dat soort dingen maken het wel leuke dingetjes om mee te spelen, tjah ik weet ook niet. :p |
Ik denk dat de borst leuk is door haar sierlijke ronding en zachtheid, en door het tepeltje natuurlijk. Maar ja, dan nog, je hebt mooie en lelijke borsten, en de mooie zijn nog eens heel verschillend.
|
wat vinden vrouwen zo leuk aan een penis...
Ik vind dat borsten een mooie vorm hebben en dat maakt het aantrekkelijk. Tevens het idee dat je er vrouwen mee kan opwinden is natuurlijk ook leuk. |
Citaat:
Vrouwen vinden mannen toch ook leuk, en dan hebben ze vast ook wel hun favoriete deel van het mannelijk lichaam. |
ik ga even proberen mezelf in te leven...
hmm. ze zijn rond, en zacht, en mooi.. en er zitten van die roze dingetjes op, die zijn ook leuk. als een meisje rent, of zo, dan wobbelt het op en neer, dat zou ik ook wel leuk vinden als ik jongetje was. borsten zijn gewoon wel bijzonder en vooral ook vrouwelijk... |
zijn het niet van die dingen?? euh... erogene zones ofzo :o zijn ze niet alleen daarom al leuk? :evil: :p
|
Citaat:
|
Borsten stralen vruchtbaarheid uit, stevige ronde borsten zouden moeten betekenen dat die vrouw een geschikte moeder is, daarom selecteren wij vrouwen op borstomvang en vorm.
puur instinctief net als met heupen, brede heupen moet vruchtbaarheid uitstralen. en verder, kan je er lekker in knijpen :P |
Citaat:
al met al slaat jouw inleving nergens kant noch wal |
Ze zijn lekker zacht en rond en dat is eigenlijk alles wat erover gezegd hoeft te worden.
Het is net zoiets als bij van dat bolletjesplastic waarin breekbare dingen soms ingepakt zitten, de bolletjes stukknijpen, knap! knap! Is ook gewoon leuk. Hoeft verder geen aandacht aan besteed te worden. |
Vrouwtjes vinden buikspieren toch ook leuk.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind borsten vaak alleen maar écht mooi als ze 'omhoog' staan. Tepels dus ook. Te groot vind ik vaak maar ranzig en te klein is ook niet zo vrouwelijk. Siliconen vind ik ook maar kut.
Ik weet niet precies waarom, maar ze zijn zacht, uniek, gevoelig en tsja, leuk! En 'bilpartij' vind ik een stom woord. |
borsten maken deel uit van het gehele vrouwelijke lichaam... ontbreken de borsten dan is het niet compleet :confused:
verder zou ik niet weten waarom, maar is gewoon leuk om te zien ;) :p |
Mjah, mijn vriend vind ze ook erg leuk. Ach ja, hij gaat er zijn gang maar mee hoor:)
Ik heb het nooit zo begrepen en vind eigenlijk dat ze alleen maar in de weg zitten. Natuurlijk is het wel mooi, en vrouwelijk en weet ik wat nog meer. Maar het is lang niet altijd practisch. |
Citaat:
|
t staat bij een vrouw :p
voor de rest..tja ..ze geven melk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Borsten zijn gewoon mooi, rond, zacht en lief :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
*houd handen voor borsten* *ril* Zeg dat soort dingen nou niet in combinatie met het woord 'borsten', daar krijg ik hele akelige mentale beelden van! :nono: *brrrr* |
Het is gewoon een opvallend toonbeeld van vrouwelijke rondingen. Das geil ja :D
|
Citaat:
en tog vind ik ze persoonlijk mooier als ze wat kleiner(cup B) ofzo zijn dan supergezond en dus D en groter:):P |
Citaat:
Citaat:
Welke cup heb jij? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik ben niet zo'n borsten man. Idd, je hebt er niet zo veel aan. kan stimulerend zijn, maar verder . nee ik vind ze niet zo boeiend. doe mij maar een lief buikje, daar kan ik veel meer mee
no offence against borsten btw:) |
Citaat:
Ik wist niet eens dat die bestonden.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |