![]() |
hmz...
Kben hardstikke verliefd, voel me heeel erg gelukkig..kgeloof niet dat ik ooit zo gelukkig ben geweest als nu :)
maar toch huil ik sinds 3 daagjes elke avond... enik ben wel gewoon vrolijk, maar bijv. mn vriendin iets zegt als: khoud echt zoveel van je... begin ik spontaan te huilen.. kweet niet hoe het komt... :confused: |
kheb wel sinds een paar maanden gescheiden ouders enzo..mss komt alles er nu uit? kweet ook niet...
|
huilen van geluk
|
Citaat:
|
kan idd ook nog... :)
|
overweldigende liefde noemen ze dat! ;)
|
waarschijnlijk gewoon zoveel geluk dat het teveel wordt, en dat uit zich doordat je moet huilen.. niets mis mee geniet ervan!
|
tvoelt ook niet klote ofzo, t huilen, vind het alleen zo ontzettend geweldig...
|
Wellicht huilen om onzekerheid wat betreft je toekomst.
Gescheiden ouders + vriend zijn aangrijpende veranderingen , zeker als je 14 bent. Een hoge dosis gemengde gevoelens , verdriet enerzijds , en geluk anderzijds. En dit allemaal ook nog eens zo intens. Ik kan eigenlijk niet meer bedenken dan , dat je moet genieten van het geluk , en het verdriet moet relativeren. Maar ja , zoals je wellicht al menigmaal ondervonden hebt , werkt het verstand niet bij intense gevoelens. Dus slaat mijn post eigenlijk nergens op. In ieder geval , koester je vlinders ;) |
:)
|
Een overdosis van emotie waarschijnlijk. Laat het lekker gaan en maak je er niet druk om, des te eerder verdwijnt het weer;)
|
Ingrijpende vananderingen in je emotiehuishouding kunnen altijd voor tranen zorgen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |