Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   de miljonair (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=961015)

Anneka 21-09-2004 22:43

de miljonair

nieuw programma op sbs6. Het is een soort the bachelor alleen doet the bachelor zich voor als een miljonair terwijl hij eigenlijk een jan modaal is. tot op het laatste moment houden ze dit geheim, de vraag is of de liefde sterk genoeg is.

heeft iemand dit gezien?

ik heb een stukje gekeken de miljonair is echt zo'n bachelor vent. die vrouwen ook niet heel anders.

dit zou de klapper van sbs6 zijn, maar ik geloof er nog niet echt in.

wat vonden jullie ervan?

AJMouse 21-09-2004 22:50

:\ ik geloof er niet echt in.. had er net zoveel van verwacht als sbs de kijkers had beloofd, maar ik vond het niks voorstellen eigenlijk.

Inderdaad, die vent is grappig en lijkt op zo'n amerikaanse show bachelor gast, inderdaad, die meiden ook op amerikaanse show meiden, en de filmstijl zelfs.

Alleen dan zo'n eerste aflevering: jaaa dit zijn de meiden. ooooooh we gaan kleren passen, ooooooh we kiezen mensen die eruit moeten.

En dat was et :\

Ik snap nog steeds niet wat er met mijn 55 minuten is gebeurd net :|

Ik geef het nog 1 kans volgende week, aangezien dit misschien toch maar een intro versie was.

Balance 21-09-2004 23:23

Dat lijkt me echt stom.
Een man probeert een liefdesrelatie met iemand te krijgen en gaat op het eind vertellen dat ie helemaal geen miljonair is.
Vervolgens zou de vrouw in kwestie alleen op geld belust zijn als ze hem vervolgens verlaat.

Nou, als een man mij zo lang voorliegt en me vervolgens voor lul zet op de tv, dan kan ie ook vertrekken. Daar heeft geld niks mee te maken.

En de eerste aflevering is trouwens kwijt. Die hebben ze daarom later overnieuw opgenomen!

Pebbles 22-09-2004 09:40

Ik vind dat er een beetje teveel van zulke programma's komen. Ik heb er gisteren toevallig langs gezapt, toen die man er op zn paard aan kwam rijden. Het is niks wat ik vaker ga kijken.

Breg 22-09-2004 12:58

heb 1 aflevering van de Amerikaanse versie gezien toen ik in Amerika was, maar heb gisteren alleen 1 stukje gezien toen het op net 5 even reclame was. Maar van wat ik zag: (n)

Anneka 22-09-2004 15:01

haha hoorde net op de radio dat er 1 miljoen mensen moeten kijken om uit de kosten te komen, maar er hadden maar 500000 gekeken.. gaat dus lekker.

Sjoerd 22-09-2004 15:28

Ach, zoiets als de bachelor is 't, erg dom, maar toch best grappig.

Fleurop 22-09-2004 15:49

Wat is die ober/bediende/whatever een nepperd zeg. Hoezo alles uit zijn hoofd geleerd en opdreunen :p

Nee... ik vind het maar niks. Daarbij ook verre van orgineel.

Anneka 22-09-2004 16:18

Citaat:

water willowglo schreef op 22-09-2004 @ 16:49 :
Wat is die ober/bediende/whatever een nepperd zeg. Hoezo alles uit zijn hoofd geleerd en opdreunen :p

Nee... ik vind het maar niks. Daarbij ook verre van orgineel.

ja dat vond ik ook, al bij het voorstellen: 'dit is....' en die wegstuursceremonie: deze dame krijgt een halssieraad, noem het dan gewoon ketting:s

AJMouse 22-09-2004 16:52

ketting :nono:

halssieraad (y)

Uice 22-09-2004 18:05

Nog nooit gezien, maar uitermate ziek concept. Castreren die gozer.

legatus 22-09-2004 18:13

Citaat:

Juice schreef op 22-09-2004 @ 19:05 :
Nog nooit gezien, maar uitermate ziek concept. Castreren die gozer.
En de personen die dit concept hebben uitgevoerd.

Graph 22-09-2004 18:15

geweldig programma!

al die lompe vrouwen die denken een goeie miljonair te kunnen krijgen! hahahahahaha...

maar ik ben er wel mee eens dat er way-tooooo-much-van-dat-soort-programma's zijn!

doegies!

Freshh~ 22-09-2004 18:38

Citaat:

Balance schreef op 22-09-2004 @ 00:23 :
En de eerste aflevering is trouwens kwijt. Die hebben ze daarom later overnieuw opgenomen!
whoehaha serieus?:D

Love_Fulfilled 23-09-2004 14:02

Gemist :( .

AJMouse 23-09-2004 16:12

Citaat:

Graph schreef op 22-09-2004 @ 19:15 :
doegies!

tot morgen!

Alex 23-09-2004 18:02

Het is een gemeen programma. Bah al dat gelieg :nono:

punxnotdead 26-09-2004 16:59

lelijke vrouwen :(

JantjePietje 26-09-2004 17:44

Lijkt me een hele suffe kerel. Ik zag hem laatst bij Barend en van Dorp en praktisch elke zin begint bij hem met "ik bedoel dat, ik bedoel dat". Lijkt me sterk dat die vrouwen niet voor het geld gaan, ipv persoonlijkheid en karakter.

De ontknoping wil in ieder geval niet missen..

Kabouter 14-10-2004 10:49

weet iemand wie er gaat winnen? Ik denk Alice

T* 14-10-2004 10:55

en wat gaat ze wel niet winnen dan? hem?

en dat.. "zijn geld.. of zijn liefde".. brr

als iemand idd zo zou liegen hoef ik m ook niet..
dan maar t geld.. hehe

maar kunnen ze echt kiezen dan ofzo aan t eind? hem of n geldprijs?

Kabouter 14-10-2004 10:56

Nee volgens mij niet. Hij blijft volgens mij over met een meisje, en daar gaat ie dan aan vertellen dat ie geen miljonair is, en dan mag ze kiezen: of met hem verder, of niks. Tenminste, denk ik.

Kabouter 14-10-2004 10:58

"Direct op de eerste dag van de kennismaking is het aan de vrouwen om Danny, tijdens een feestelijk bal, te verleiden en ervoor te zorgen dat ze niet bij de acht afvallers zitten die direct na de eerste aflevering naar huis worden gestuurd. Uiteindelijk houdt Danny drie dames over met wie hij op zeer exclusieve dates gaat. Uiteindelijk valt één van deze drie dames af en zal Danny de keuze moeten maken uit de laatste twee overgebleven vrouwen. Nadat hij de vrouw van zijn dromen heeft gekozen, zal hij haar vertellen dat hij niet in het bezit is van de vele miljoenen euro’s die ze hem de afgelopen weken wel had toegedicht. En dan is natuurlijk de hamvraag: kiest ze voor zijn liefde of viel ze toch voor zijn geld ?"
www.sbs6.nl

hmm, is nog niet echt duidelijk. Kan iemand het uitleggen? :confused:

T* 14-10-2004 11:11

like... WELK GELD ook..
nee ze moet dus zeggen of ze dan bij hem wil blijven ook al is het een arme sloeber of ze krijgt dan gewoon helemaal niks..

ook suf..

en ook.. 'de vrouw van zijn dromen'
jaja

ik heb het niet echt veel gevolgd verder, wil alleen wel het einde zien, maar die alice vind ik dus echt vet irritant..
t zal de vrouw van je dromen maar zijn..

Kabouter 14-10-2004 11:20

Ik vind Alice juist de leukste. De rest zijn allemaal van die bitches...
Barbara vind ik echt het stomste.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.