![]() |
Vraag over Taal.
Ik zal mijn vraag zo goed mogelijk proberen te stellen, daarom start ik nu eerst even met een uitleg.
Na het 4vmbo had ik gekozen om naar het mbo ict te gaan. Toen deze erg tegenviel kwam ik op het idee, om Bijvoorbeeld Frans; als een certficaat te halen, en daarna mijn opleiding te vervolgen met havo. De vraag is ; Is het mogelijk dat ik een certificaat kan halen. Een tweede vraag is ; Hoe/waar doe ik dat? Bijvoorbaad dank. |
Het is mogelijk om een certificaat te halen, bijvoorbeeld in het volwassen onderwijs of bij een instelling als de LOI, het NTI of de NHA. En volgens mij kan het bij de meeste ROC's ook, maar dat weet ik niet zeker.
|
Ik zit nu op het mon3aan, en zou graag DIT zelfde jaar nog de taal leren en behalen.
Waardoor ik volgend jaar mn opleiding kan vervolgen in het havo. |
Ik weet niet exact wat het Mondriaan is, maar misschien kun je daar eens informeren naar of zij die mogelijkheid bieden of waar je het anders kunt doen?
|
Ze raadde mij aan om naar een avondschool te gaan, wat ik dus totaal niet zie zitten...........
|
Citaat:
|
ehm..als je toch havo gaat doen. doe dat dan op een roc ( vavo) dan kan je daar frans vmbo doen..en zelfde jaar ook havo 4. en als je in de 5e zit kan je dan frans op havo 4 doen en afsluiten:)
|
Yoo Thx mensen =) dat lijkt me een goed idee over dat vavo/roc
|
Citaat:
|
ja daar kwam ik gister avond ook achter :|
Moet ik wat anders zoeken, ben pas 16 :bloos: |
hoef niet:) je moet wel iets bij je gemeente halen maar ik weet niet meer wat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |