![]() |
favoriete keuken
van welk land vinden jullie de keuken helemaal geweldig? Smelt je van Italiaanse gerechten, houdt je meer van de stevige Duitse keuken misschien droom je weg bij de Spaanse? Misschien liever iets Frans, Turks, Chinees, Indondesisch, Hongaars, Russisch, Indiaas, Amerikaans, Grieks of een van de andere keukens... Nederlands kan natuurlijk ook..
ik ken niet alle bovengenoemde keukens maar over het algemeen vind ik de Griekse, Italiaanse en Spaanse erg lekker |
Italiaans :)
|
Mexicaans, Javaans & Surinaams.
|
Citaat:
|
Grieks, Turks, Spaans en Mexicaans
|
Citaat:
|
Indonesisch vind ik het lekkerst. Dit eten we dan ook ongeveer 3x in de week. Verder Mexicaans en Amerikaans.
|
Mexicaans denk ik. Al is Italiaans ook heerlijk.
|
Ik vind veel gerechten uit verschillende keukens erg lekker: Chinees, Hongaars/Balkan, Mexikaans en Egyptisch.
|
Top 3 keukens (de Belgische niet meegerekend ;) ):
1. Grieks, ik ben een echte vleeseter, jamm is echt ontzettend lekker!!! 2. Italiaans, pizza, spaghetti, macaroni, lasagna... allemaal heerlijk!!! 3. Chinees, ook veel lekkere dingen bij, ook veel pittige dingen. |
Italiaans, Chinees/Indisch, Argentijns, Spaans en de Fastfood-keuken :P !!
|
Zoveel heb ik er eigenlijk nog niet geproefd :)
- Italiaans - Chinees -de Belgische ofcorse :) |
Italiaans
|
valt me nog mee dat niemand zegt 'de keuken thuis' oid.
Favo keuken: -Italiaans -Thais (wel met hollandse inslag) -Belgisch/frans is ook erg goed :) |
Grieks, Mexicaans, Italiaans, Surinaams en Chinees
|
Ik vind echt heel veel verschillende dingen lekker, maar over het algemeen springen Italiaans, Indisch, Chinees en Mexicaans er wel uit.
|
Mexicaans en Aziatisch (lekker ruim ;))
|
Spaans & Italiaans
|
Japans, Indonesisch, Mexicaans, Italiaans... oef, en eigenlijk nog veel meer, maar dat is een beetje mijn top 4 :)
|
Grieks, Italiaans en Chinees denk ik al zijn er ook heel veel keukens die ik nog niet ken en misschien ook wel heel lekker zijn.
|
hoort fast food ook bij een keuken>?
|
Citaat:
|
Wat is typisch belgisch behalve die vlaamse frieten?
ontopic: itliaans, india's/chinees, mexicaans, |
1. Grieks 2. Italiaans 3. Mexicaans
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chinees en Italiaans denk ik wel. (Y)
|
Pasta, Italiaans dus?
Maar na een overdosis (= 1 week elke dag pasta) snak ik wel naar normaal eten; als aardappels met groentjes |
M'n eigen keuken.
Ik vind het leuk om verschillende dingen uit te proberen en combineren. |
Surinaams, Italiaans
|
Chinees, Italiaans, Mexicaans.
en McDonalds :p |
hmm la cucina italiana!
|
nederland :o
|
Chinese keuken ( Nasi,bami )
Ga binnenkort met een klassenuitje ook de Griekse keuken is een keer proberen |
Italiaans, Duits en Nederlands en natuurlijk de Engelse ontbijten..ik ben anti-franse keuken!!
|
Is de Italiaanse keuken voor jullie ook echt die hoofdgerechten met veel vlees en gevogelte? Of vooral pizza en pasta enzo? (Dat eten ze daar toch vooral als voorgerecht)
Dan hou ik het meest van de Italiaanse voorgerechtenkeuken :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |