![]() |
Rage Against The Machine
Rage vind ik gewoon een goede band, het is jammer dat er weinig bands zijn die ong. de zelfde muziek maken en toch kwalitatief op het zelfde nivo zitten, het is ook jammer dat er weinig nieuwe bands zijn die zich bezighouden met de combo van rock/rap, enige wat ik kan bedenken is pod......
Rage is gewoon rage, een felle band met een fel geluid, nooit te beschijden om vette texten te schrijven bij een mooi leidje, het is erg jammer dat Zach weg ging(kan iemand mij vertelen waarom?, hij zij iets over creatief stilstaan ofzo). Als je er niet van houd hou je er niet van als je er van houd ben je fan, zo simpel ligt dat. ik zou niet zo snel het beste album kunnen aanwijzen, ben al blij dat ze er meer dan 3 hebben gemaakt, en dat ze allemaal toch eenigzins op elkaar lijken, maar zou zelf gaan voor de the battle of los angeles, weet eerlijk gezegd niet waarom. Zal wel aan sleep now in the fire en aan guerrilla radio liggen. Zijn er hier meer mensen die rage goed vinden, of mensen die weten waarom die bassist zo lame was bij the mtv awards?? Aaron |
Rage is gewoon vet DA EDGE man!
|
ze zijn idd erg vet en ze hebben ook wel veel invloed gehad op de muziek. alleen wat je zelf al zegt, de albums lijken nogal op elkaar. ze zijn wel allemaal erg goed alleen de laatste is echt totaal niet meer vernieuwend geweest. dat zag zach kennelijk ook in en daarom ging ie weg. verder vond hij de rest van de band een te commerciele instelling krijgen.
en een bandje die rap en rock combineert? ...ach, ik weet er nog wel 1tje :cool: |
welke(en dan liefst niet al te commerciel)
En hoe kan hij RATM nou commercieel vinden?? |
is wel vet ja en ja ze zijn beschijden :D
|
Citaat:
Hij wil muziek maken om de muziek, niet om de hordes fans en het geld. |
ik vraag niet OF ze commercieel zijn maar waarom hij ze commercieel vindt........
|
Citaat:
|
Wangstahs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op een dag denkje zelf terug.. van damn,heb ik die crap leuk gevonden ;)
maarja.. je was jong.. :D |
De S/T en Evil Empire blijven gewoon vette CD's.
De rest vind ik maar cleaute. |
Commercieel. Op zich heb ik er niets tegen (zolang geld niet de hoofdrol speelt in alles). Maar in combinatie met de boodschap van RATM was het natuurlijk not-done. Zach de la Rocha was misschien hypocriet ja, maar op zichzelf is dat een wat loze uitspraak: als je (Drezzz) nu eens een onderbouwing zou geven?
|
wat is een niet commerciële band? bands die zelf betalen om hun cds te persen en te verspreiden, ze als volgt gratis weggeven, en geld geven om op te treden?
|
Citaat:
|
Erg goeie band vind ik.
The Battles of Los Angelos en hun eerste album (titelloos) vind ik eigenlijk hun beste werk. Nog een bandje dat rock en rap combineert? Kazzer bijvoorbeeld, maar dat bandje is vermakelijk, meer ook niet. |
Citaat:
verder kan je ook wel wat commercieel zijn (t is onzin om bands op te delen in wel/niet commercieel, de mate waarin een band commercialiteit belangrijjk vindt kan varieren maar alle bands die zooi verkopen zijn in meer of mindere mate commercieel), alleen ratm ging gewoon verder dan dat zach wilde verder ben ik ook wel benieuwd naar de uitleg van zach |
ik vond hun eerste cd ontzettend vet. nu zijn ze ongelofelijk hypocriet. :p
|
Citaat:
|
vette band, wtf had die bassist gedaan?? of heb ik onder een steen geleefd?
|
Citaat:
|
Goede band.
|
wat is er dan commercieel aan ratm??? Ze zijn mss wel de meest anarchistische band ooit, maar hun sound kickt en hun texten ook!
|
geef mij maar inside out
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede band. Ik vind The Battle of Los Angeles hun beste cd. Vooral Mic Check is een vet nummer.
|
Citaat:
bands die mensen betalen om hun optredens te bezoeken. Dan zijn de rollen omgedraaid, commercieel bezoek, niet-commerciele band. |
rukband.
Achja als je toch van die muziek houdt, waarom dan niet meteen Urban Dance Squad checken? |
Trouwens Rage Against The Machine mag er ook wezen.
|
en geen bands met rap/rock?
nu-metal? |
Citaat:
neuk? |
geert-hennie en de kankermongeauwlen.....
inside out is idd beter..... en ratm is ook een beetje overhyped vind ik, en de meest anarchistische band is natuurlijk gewoon paranoid devils, vergeleken met de pd, is ratm gewoon de boyzone onder de kanker-core. amen, maar stiekem heeft ratm wel wat leuke liedjes...... |
Citaat:
|
ratm schopt gewoon kont :cool:
en altijd dat gezeik over commercieel is onzin ze zijn echt niet commercieel, ik vind sowieso dat iedereen gewoon eens moet kappen met dat "commercieel gezeik" HEEUJH, DIE BAND STAAT IN DE TOP40 "COMMERCIEEL!! COMMERCIEEL" :nono: |
mee eens is ratm nou commercieel omdat ze naar een award show komen, ik denk dat ze dat alleen deden voor hun fans ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zijn wel voor vrijeid van meningsuiting etc, iets wat niet snel in een communistisch systeem zal voorkomen.
|
Citaat:
|
Wat me irriteert is dat veel van die kinderen met een Che shirt zijn gaan lopen door Rage Against the Machine zonder dat ze een fuckin clue hebben van de goede en foute dingen die hij heeft gedaan. Het is ook heel typisch een communistisch icoon die nu door de branche als kapitalistisch icoon wordt gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |