![]() |
[TIP!!] The arcade fire
waarom heeft nieamnd van de hippe indiekids hier het over
the arcade fire wellicht cd van het jaar voor mij. nou check het maar eens gauw, vort hop hop.. oja de cd heet funeral. recensie kindamuzik recensie pitchfork scheelt mij weer uitlegwerk.. |
zal vanavond wel eens gaan kijken
|
Ik heb de cd gedownload en 2 nummers beluisterd. Die vond ik wel leuk, de rest moet ik nog luisteren.
|
Erg leuk. En zeker het eerste liedje.
|
ja, is leuk ja
|
Ik ga hem zo luisteren.
|
hun mp3-sectie is wel ontzettend droog
maar ik zal me maar eens aan het werk zetten voor de mensen die het al gehoord hebben, te vergelijken met? |
|
Het is nu bezig met downen(y)
|
Citaat:
stem conor oberst, david bowie vrouw bjork muziek: smiths, joy division, castanets, rapture etc... |
Oehh klinkt erg (y)
|
Citaat:
en rapture...? die hoor ik er toch niet in |
Ik hoor Conor er nou niet echt in terug....
|
Citaat:
|
Ik heb het goedgekeurd.
|
Citaat:
|
zal het dit weekend eens downloaden dan.
|
heb het gister even geluisterd
en nu ook weer, maar heb nog niet echt door of ik het iets vind of niet. |
Ik trek de zang niet zo.
|
basslijnen/drum(discostukken) rapture
zang conor oberst (lijkt me logisch) phrasering enzo |
Na een aantal goede luisterbeurten ben ik het er over eens.
Het is een goede band(y) |
''zelfde genre'' dus post ik m lekker hier
http://www.milwaukees.com/media/Angel_with_a_Knife.mp3 check m uit, ik krijg er kippenvel van |
hoeft niet perse hoor :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb het volgens mij wel eens gehoord of ik herken de naam gewoon. ik weet het echt niet meer. ik ben wel een indiesnob maar niet een hippe want ik ben niet zo thuis in al die 'nieuwe' indie. ik download het wel een keer als ik thuis ben zz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff
|
Zalige groep. Gisteren ontdekt en ben er helemaal wild van. Funeral komt in februari 2005 uit in Europa dacht ik. Nog iemand? :)
|
had het al een poos geleden gedownload, maar op een of andere manier vond ik iets aan die muziek wat irriteren. Weet niet meer precies wat het was...
|
Als Pitchfork het iets vindt, vind ik het vast niets.
|
zegt de zelfverklaarde indie-liefhebber
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja hun recensies zijn soms lang en filosofisch en literair. het is wel een van de weinig sites, die over muziek gaat en niet over welke drol een zanger vandaag weer draait zoals NME (libertines, pete etc..), is vaak snel erbij en kijkt ook verder dan iemands neus lang is. Ze hebben geen metal, behalve dingen als isis, cult of luna etc.. mij dunkt. noem jij een betere site??? junkmedia is wel leuk, maar niet zo uitgebreid en up to date.. ik denk als je arcade fire niet leuk vind, dan ben je gewoon niet waard om een paar oren te dragen en kun je beter gaan punniken. en ja je raakt mij op 2 gevoelige punten: 1. the arcade fire, mijn schatjes 2. pitchforkmedia. |
Hoi.
|
Citaat:
|
van iemand met zon nickname verwacht ik geen andere dingen van bands die iets anders maken dan muziek die als drilboren klinkt, en met leden die gedrapeerd zijn in bloed.
het zij je vergeven. |
ik heb dat album toen geluisterd enik weet dt ik t toen wel cool vond, maar weer een beetje vergeten. moet het maar weer es opzetten.
|
Citaat:
|
<3
|
Citaat:
dat album moet je elke dag 2 maal daags tot je nemen.. |
ik vind het wel aardig.
Zeker niet 2 maal daags :) |
hm nou ik ken het een beetje, ik zal er eens wat meer van downloaden en aandachtiger naar gaan luisteren, ze staan natuurlijk niet voor niets op nummer 1 in het jaarlijstje van melvin lijkt me.
|
nee en als ze volgend jaar komen zal ik representen als een crew handjongeren in rotterdam zuid.
de diversiteit, combinatie van stijlen, songtechnisch, de kleine trucjes in de liedjes zijn vet. en ik heb gehoord dat het live ook een genot is... overgang in wake up 3:50.. en in rebellion rond 3:40 ofzo.. |
Citaat:
|
Ik ben nou aan het luisteren.
Behoorlijk relaxt. Drummer is wat houterig.... |
Citaat:
|
beetje interpol achtig right?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |