![]() |
Herleef
Staat op [de post hieronder, edit door lovetear]
|
Omhet makkelijker te maken..;)
Herleef. Helse vlammen in mijn ogen Terwijl ik naar je kijk Tranen die nooit drogen Ik denk dat ik bezwijk Krassen in mijn benen Wonden in mijn hoofd Elk geluk verdwenen Mijn levenskaars gedoofd Denkend aan je lieve lach Met een mes recht door mijn hart Sinds die dag dat ik je zag Is alles donker en zwart Ooit zal er weer licht schijnen Dan kijk ik stralend in het rond Alle pijn gaat ooit verdwijnen Vechtend aan het front Ooit zullen de wonden gaan Naar de horizon Een nieuw persoon uit mij ontstaan Met wie het ooit begon |
Wat is dat toch dat iedereen steeds een goed einde aan zijn matige gedicht weet te draaien :o ? Ook hier, ik vind het begin zeurderig, "levenskaars" geforceerd, de rijm simpel, de zinsconstructies af en toe wat krom, maar het einde vind ik mooi (y) .
|
Ik weet het niet, ik schrijf altijd in het Engels, dit is mijn eerste Nederlandse poging dus ik moet nog ff wennen :)
|
Dit gedicht is toch van elvenkindje (tenminste, ik vond het niet Sjoerd's stijl)? Nogal verwarrend, dit :p.
Ik vind het wel een leuk gedicht, het spreekt en heeft een mooie intonatie. Het einde is inderdaad goed (y). |
Ik vind het ook mooi. Het leest lekker vlot; ik struikelde alleen even bij 'Is alles donker en zwart ', dat is net iets te lang. Maar verder leuk! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |