![]() |
Na Von Dutch en de UGG's, wat nu?
Okee, Von Dutch is sooooooooooooooo twee en een halve minuut ago, en ieder meisje heeft echt wel een paar [nep] uggies staan.
Dus, wat nu? Wat voorspel jij als wintertrend? Gaat iedereen aan de custom made kleding zoals Lepra, toch iets ruiger met kisten, is de verwijfde vent dood, of ontdekt de mainstream heren nu ook de nagelknipper. Wat gaat volgens jou doorbreken deze winter? Liefs(K) |
Die zoutendrop truien:o
|
de broek met hoge taile en panterprint natuurlijk weer
|
na de uggs in de zomer krijgen we nu vast sandalen in de winter ofzo. (n)
ik weet niet, ik heb geen verstand van mode. (enja, dat is me aan te zien:p) |
Citaat:
die dus ? (y) |
De sleutelhanger wordt heet als mode item... :o
|
oh, ik moet sowieso een sleutelhanger want ik ben ze aaallltijd kwijt anders.
|
Citaat:
van de H&M natuurlijk:o |
Citaat:
|
Customizen (y) en of de hogetaille broek doorbreekt betwijfel ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sjaalssjaals en nog eens sjaals...als je ziet hoeveel soorten en maten er nu al in de winkel liggen...vooral dunne wolle sjaaltjes, en van die ronde dingen die je over je hoofd om moet doen.
|
Ik zie nu ook heel veel pumps en laarzen zonder punt gelukkig, wat ben ik daar blij om. Kan ik eindelijk weer schoenen kopen (Y)
Tweedstoffen en meisjestruttige dingen zijn ook hip, maar dat weten de meeste mensen geloof ik al. Oh en taillebroeken zijn n :nono: daar blijf ik bij, panterprint is wel (Y), lekker fout |
duidelijk dat panter/tijgerprint hip word.
|
Tijgerprinten. en de kakprinten! <3 :)
|
NEEE
niks is meer hip gewoon misschien cowboylaarzen (zeg me niet dat het van een paar maanden geleden is, het zou mijn hart breken) verder heb ik het wel gehad met kleren. Ik denk dat het weer hip wordt om al je geld uit te geven aan drank. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben jij één jaar geleden zeg :eek: |
Citaat:
Verder zie ik veel kant, truttige pumps en natuurlijk ruitjes. Oh en tijgerprint zie je nu ook bij de accessoires van de h&m, maar die zijn stom. |
Citaat:
en jij lekker niet, of nu wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
oja poncho's schijnen ook in te wezen
|
Citaat:
ja kijk dat bedoel ik het maakt geen fuck uit of ik ze heb, als ik ze maar psot \ JJAJAJJAJAJ IK HEB JULLIE WEL DOOR |
Citaat:
aw als je in de buurt woonde had ik ze voor je laten staan :| |
ik denk dat deze winter de Karl-look hot wordt : veel zwart , zwarte broeken , shirts/bloesen en grote zwarte brillen (ook als de zon niet schijnt)
Ook de hippie-look wordt hot : veel wol , oude laarzen , sjaals en naatuurlijk poncho's en lange ongeknipte haren . en dames: de vero moda blazertjes mogen de prullenbak in :nono: |
ik denk dat wat ik onder het "gewone" volk zal zien zijn veel trenchcoates.
hip; jurkjes met kant dat je boven een broek draagt schoenen met ronde neus lekker fout en tuttig linten [in het haar, om de nek of taille ] broches bont |
wollen truien met van die giga colls in de meest felle kleuren. Ik zie ze nu echt weer overal opduiken... En ik vind ze leeeeelijk. Maar dat kan aan mij liggen.
|
ik heb een wollen vest van replay gekocht met patches erop.. telt dat ook
:----( |
British stylo, ruit en tuttige dingen, gebreide dingen en en ouderwetse printjes, veel neutrale kleuren, veel mixen, overduidelijk.
|
Truttige jaren 50 (en eerder) stijl, bahbah :|
|
Uggs zie je hier in groningen dus echt nog verrassend weinig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerder liepen de mannen alleen in pak :---( ik ga wel zo'n dope jaren 30 pet kopen en spijkeroverhemd :---D
http://www.ballyhoovintage.com/miva/images/10059.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij nou maar gewoon mn spijkerbroek en een leuk shirtje/leuke trui en ik vind het wel weer prima :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voorspel ver-GSUSsing van Kuyichi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: :s @ridder: ska vans is de shiznit, fuck kisten:p |
suede afzaklaarzen, erg mooi :) heb ze zelf ook, en zijn ook lekker warm, van die viesrose kleurige truien, gatverdamme, lijkt net van dat gore kots, korte rokjes.
|
Citaat:
|
Ik wil graag een babyblauw shirt dragen deze winter. Met opdruk "I <3 de user Ridder" :cool:
met vriendelijke groeten, eXo ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |