![]() |
je al ht maar hebben kijken
Kijken jullie wel eens je zal het maar hebben ??
Het komt op dindsag op bnn. Het gaat over ziekten en andere dingen zoals fobieen. Gr Laura |
Toptitel aangepast en alle offtopic reacties verwijderd. Nu dus weer ontopic reageren :)
En ik begin d'r maar gelijk mee: ja, dat kijk ik wel af en toe. Vind het wel interessant. |
Citaat:
En ja weleens gezien, was wel aardig programma. |
Citaat:
Ik vind het wel interresant om te kijken. |
Citaat:
Ik heb het een jaar of wat geleden regelmatig gekeken, leerzaam en leuk programma :) En bloempjuh/Replica heeft er aan meegedaan dus toen keek het halve forum ;) |
Citaat:
|
Citaat:
@PV: volgens mij keken er toen idd heel veel forummers. De kijkcijfers zullen wel hoog zijn geweest ;) |
leuk en leerzaam programma (y) alleen jammer dat het herhalingen zijn.
|
Wat zal je maar hebben?
|
Citaat:
|
Ja, als ik 't tegen kom kijk ik 't, ik vind 't wel 'n interessant programma. En wat PV zegt, toen zat heel onzin iig aan de buis gekluisterd. :D
Die aflevering over fobieen trouwens, met dat meisje die bang was voor de douche. :eek: Jeetje he.. |
ja ik kijk het vaak, vind het
erg boeiend om te zien. waarom heeft replica toen meegedaan?? nee ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten :p |
Dit zijn herhalingen toch?
Maar ik vind het wel een goed programma, hoe Patrick ermee omgaat en zo (y). |
Goed programma inderdaad. Heel interessant om te zien wat voor idiote aandoeningen er bestaan :s .
Welke aflevering zat die forummer dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
poeh dat is al een tijdje terug. Juli 2002 ofzo? Via http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist kan je het wel opzoeken bekijken.. |
je zal et maar hebben..
|
Ik heb het wel eens gezien ja, wist niet dat het nu weer op tv kwam. Interessant programma idd :)
|
ja,ik kijk het meestal wel (y)
|
Wel eens langsgezapt en blijven hangen, best wel een interessant programma (y)
|
Ik kijk het meestal wel ja, erg 'leuk'!
|
Ik heb het vaak gezien ja, zo ook afgelopen dinsdag. Best interessant programma, en als er geen voetbal is ga ik zeker kijken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |