![]() |
Muse
Wat vindt men hier van Muse?
(of is dit al n keer uitgebreid besproken...? ik kom hier nog niet zo heel lang moet je weten..) Ik zelf vind het een nogal geniale band, terwijl de omschrijving van de muzieksoort me niet eens zo zou aantrekken... Live vind ik ze ook supergoed, één van de weinige bands waar ik helemaal los op kan gaan tijdens concerten. Sommigen vinden het juist slechte muziek (kan ik eigenlijk niet helemaal inkomen :s :o ) of ze vinden de zanger een irritante stem hebben. Tell me! Wat vind jij? |
Samen met Queen is het mijn meest favo band. Ik vind ze ook geniaal: prachtige stem en mooie muziek. Een concert wil ik dan ook graag nog een keer van ze bijwonen. Ik kan er naar blijven luisteren, moet alleen nog ff Hullabaloo hebben. :)
|
Vervelende en overschatte band, met die zanger als dieptepunt.
|
Euh, ik vind het slechte muziek en een rotzanger, sorry. :o
|
Citaat:
|
slechte muziek is het zowiezo niet.
Zeer knap gitaarspel en dergelijke. Maar ik begin de liedjes na een aantal keren geluisterd te hebben vervelend te vinden. En zeker bij de laatste cd. |
Ik heb het ruim 3 jaar geleden teveel geluisterd en nu ben ik het een beetje zat(dus luister ik er niet meer naar). Maar ik vind het nog steeds niet heel slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms vind ik het helemaal geweldig, op andere momenten hoef ik het gewoon niet te horen, ligt enorm aan mijn bui.
|
Citaat:
live blijven ze vet. |
Ik vind 't wel een leuke band.
|
die zanger werkt op mn zenuwen. irritant.
|
Beetje jammer van die laatste twee cd's.
|
De eerste cd is eigenlijk toch de beste.. die laatste zuigt eigenlijkt best, behalve Time is running out
|
de cd's vind ik goed (heb alleen de laatste 2), al moet ik er wel voor in de stemming zijn. die nieuwe clip (die enorm vaak op MTV is) vind ik echt enorm strak gemaakt, echt klasse.
live vind ik ze goed, ik zag ze voor eht eerst op pinkpop 2002, daar rockten ze meedogeloos, daarna kwam hun mooiste optreden voor mij: melkweg bij de presentatie van hun nieuwe cd... geweldig, met maar 800 man in een zaaltje. en op werchter waren ze ook goed, maar toen was het zonde dat ze het 'sober' hielden voor de vader van de drummer (naam?), want dat past niet bij ze... (wat niet wil zeggen dat ik het afkeur, sober was op dat moment gepast, vond het al klasse dat ze nog kwamen) |
erg leuk bandje..k heb alle cds wel en dr zit er niet echt 1 tussen die ik t leukst vind. verder vind ik ook dat ze allemaal redelijk anders klinken, dat die zanger geweldig kan zingen en dat t muzikaal ook wel vrij goed is.
...nog meer geslijm?? ...neu genoeg voor nu |
alles wat Paranoid Android, IEMOW-KOR zeggen en een beetje Master of Puppets
als je niet snel genoeg bent wordt je mening nogal snel ingepalmd |
Citaat:
|
Radiohead rip-off :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het lijkt zoveel Rapture of The Arcade Fire mijn inzicht |
Citaat:
(ik vind het persoonlijk nogal meevallen, radiohead is sowieso beter (imo)) |
Citaat:
Alleen voor de eerste cd van Muse vind ik het voor een deel opgaan dat het op Radiohead lijkt. |
Ik vind het een best toffe band. Niet dat ik meerdere cd's heb ofzo, maar ik vind het soms wel leuk om te luisteren.
Mijn vriendin daarintegen vind dat de Zanger een irritante stem heeft. (en een muizenhoofd) Smaken verschillen. |
Citaat:
|
Citaat:
Muse is leuk voor soms, maar vooral live. En zo irritant vind ik de zanger niet. |
Citaat:
Toch vind ik Muse wel goed, vooral Showbizz <3. Tweede album gaat wel en Absolution is gewoon hartstikke kut, echt puur slecht en saai. |
ik denk dat ik de grootste muse-fan ben van dit forum.
ze zijn mijn obsessie, echt niet meer normaal :bloos: |
edit: best leuk, dat muse... Ga ze nog wel een x live zien denk ik :)
|
Citaat:
Wat een bullcrap is dat zeg. Showbiz had trekjes van Radiohead, daarna een eigen stijl gekregen. Muse is geniaal. Een van de beste bands die ik ken. Radiohead is duidelijk beter. Maar luister maar es naar het nummer Showbiz, Citizen Erased, Plug In Baby, Muscle Museum, Sunburn, Bliss |
ik vind ze allebei geweldig.
heb ze ook allebei live gezien. maar muse heeft iets wat ik helemaal geweldig vind, en ik zou neit weten wat. maar waarom worden ze gvd zo commercieel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Best leuke band en best leuke muziek.
|
ik vind ze vooral een belachelijk goede liveband.
de muziek is ook niet slecht, maar kan me net niet genoeg boeien om een cd van ze aan te schaffen. Die nummers gaan te weinig ergens over, missen diepgang, ik weet het niet... En die zanger vind ik op zich wel goed zingen, maar het is echt niet zo knap wat ie doet. Neem dan zijn gitaarspel en vooral zijn pianospel. En het feit dat ie dit live combineert met zingen en hysterisch over het podium rondrennen/springen! klasse! (y) muse is echt een band die duidelijk ontzettend veel moeite doet om een goede liveshow neer te zetten, en muse-haters zouden in elk geval daar respect voor moeten hebben. De muziek is nauwelijks wereldschokkend, maar er zitten erg goede nummers bij: Time is running out, Forced In, Showbiz, Sunburn, Do We Need This? |
Citaat:
leuk live, eerste cd is goed (y) rest vind ik niet veel aan, erger me nogal aan de zang. |
Citaat:
maarr goed, leuk bandje, eerste cds heb ik wel ooit gedraaid, maar luister het nu niet echt meer laatste single vind ik irritant |
Citaat:
|
jezus hou nou eens op met muse en coldplay met radiohead te vergelijken. dat slaat als een tang op een varken.
np; muse is vet. jammergenoeg nog nooit live gezien. ik heb origin of symmetry en hullabaloo. (Y) |
ik heb absolution.
wat vervelend aan ze is is dat als je eenmaal op de ademhaling van de zanger let je NIKS anders meer kan horen dan het gehijg tussen de zinnen ;) :( |
Citaat:
En ga me alsjeblieft niet vertellen waar ik naar moet luisteren, want ik heb de cd's al een jaar ofzo :p |
Op die manier is elk nummer naar elkaar te trekken.
|
ik vind het echt hele slechte muziek
|
Ik moet ze echt nog een keer live te zien krijgen, verder vind ik ze niet interessant genoeg om op cd te gaan beluisteren.
|
ik vind ze live ook niet echt je van het.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |