![]() |
Tom McRae naar NL!
Tom Mcrae komt naar NL en wel hier:
Wednesday 10 Holland,Rotterdam Nighttown Thursday 11 Holland,Amsterdam Melkweg Max Friday 12 Holland,Groningen O.Poort klz Saturday 20 Holland,Katwijk Scum November that is goed nieuws, alleen kan ik denk ik niet :( |
yesyesyesyesyes
|
cool
|
Zijn eerste album is echt heel heel goed. Hoe is zijn tweede album want dat heb ik niet en ik heb het nog niet gehoord.
|
Als ie toch in Katwijk is dan ga ik wel. Ofzo.
|
oh, koel :)
|
ik ga misschien wel naar de melkweg. maar ik vind zijn muziek minder goed dan eerst dus ik ga alleen als het onder de 10 euro is..
|
ik leg een verband met autorace-sport
|
Citaat:
Deed ik ook:o |
Citaat:
|
voorprogramma is A Girl Called Eddy
|
Citaat:
heb ik al als support egzien bijjosh ritter, gatverdamme wat een vieze standaardkutzooi (n) |
ik ga er helemaal kansloos van typen, zo slecht vind ik t
|
gelukkig ken ik het niet. Ik wil opzich wel, maar heb die week al veel concerten(dag later DEP in de Melkweg), dus ik twijfel
|
Ik vind het gewoon al prachtig dat Tom McRae komt. (Y)
|
Citaat:
|
hmm nu schijnt in Groningen Josh Ritter in het voorprogramma te staan.
Als dat in A'dam ook zo is ben ik erbij |
Citaat:
maakt het verlies van bright eyes op crossing border (wat diezelfde dag zou zijn) wel weer een beetje goed |
Citaat:
Goeie reden om weer eens naar groningen te gaan |
Ik heb kaartjes voor Groningen. :D (y)
|
in amsterdam helaas geen josh...
Tom McRae / Rachael Yamagata / Steve Reynolds € 15,00 + memb |
beetje duur :|
en de dag erna moet ik om 8.00 afrijden :( |
niet dat ik ga maar tom mcrae is wel erg goed (Y) gast heeft echt een goede stem, mooi gedaan met die cello er bij, en ik waardeer singers/songwriters eigenlijk zelden, dus dat wil wel wat zeggen.
|
Weet iemand hoelaat het concert gedaan was? Kwestie dat ik normaal ga kijken in Gent, en te kijken wat de planning eventueel moet zijn (slaapplaats zoeken of niet?). Thx. :)
|
joehoe morgen en ik heb er zin in (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |