![]() |
Trumps Troonopvolger
http://www.rtl.nl/reality/trumpstroonopvolger/
Zeer vermakelijk en leerzaam programma, elke vrijdag om 21:30 op RLT 4. Aanstaande vrijdag is de derde aflevering waarin Sam er waarschijnlijk uitvliegt. Nog meer toeschouwers ? |
Ja, ik had de laatste aflevering gezien en ik vond het wel onderhoudend. Maar het is wel echt zo typisch Amerikaans.
|
Het ging wel, maar nu Jason (zo heette ie toch?) eruit ging en niet Sam hou ik het verder voor gezien :o
|
Staat ook op mn nog te kijken-lijstje. Alleen de nederlandse naam vind ik maar niks.
|
weet al wie er wint dus...
maar goed vind het wel leuk om te zien,,.. de vrouwen kunnen net elke keer hun sex appeal inzetten.. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig maar. Het is zo beter dan dat ze een Nederlandse stinkversie zouden maken (al hebben wij geen Donald, iemand anders misschien wel). |
Citaat:
|
Wat is die Sam een zelfingenomen eikel zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als er 1 ding is dat je niet moet doen, is het Trump uitdagen.....en dat deed Sam met zijn ogen. Hij keek alsof hij wilde zeggen: "ik krijg jou nog wel mannetje" en das fout bij iemand als Donald.
|
Ik ben blij dat Sam weg is,...ik vond hem echt een lachertje,
maar wat kan hij creepy uit zijn ogen kijken zeg! :eek: |
Opgeflikkerd met die Sam.
Het laatste kwartiertje van dit programma is toch wel het leukst. |
het werd godverdomme tijd dat Sam weg ging! Wat een psycho.
|
whoei sam er uit
die amorosa bij de vrouwen mag er ook wel uit.... echt een bitch.. |
Gemist :(
|
ik vind die Trump echt eng :D
|
dit is best een geslaagde Big Brother 'kloon' :) Leuk om naar te kijken en het is niet zo gespeeld allemaal. Maar dat komt vast door de prijs, de uiteindelijke winnaar krijgt een topfunctie in het bedrijf van Trump en een jaarsalaris van een kwart miljoen dollar :p
|
Ik weet trouwens alweer wie het wordt. Had het niet verwacht.
|
Citaat:
zeker een low-profile persoon |
Citaat:
|
Gister voor het eerst gezien. Ik vond het wel een leuk programma :)
|
Citaat:
|
Ik heb het één keertje gezien, toen ze een reclame voor een privé-jet maatschappij moesten maken. Vond het boeiend om te zien hoe totaal verschillend de vrouwen en de mannen het aangepakt hadden.
Deze week helaas gemist, maar volgende keer kijk ik zeker weer... erg interessant en inderdaad niet zo gespeeld. |
Citaat:
|
denk dat amorosa gaat winnen
meest zelfverzekerd |
hmmm, ik weet niet die gast met dat rooie haar (die er vandaag net niet uitging) volgens mij is dat geen zuivere soep hoor. Je stopt toch niet zomaar ergens mee. Ik vond dat het ethisch gezien niet super onverantwoord was. Er werd duidelijk verteld dat het ging om iemand die in New York op Wallstreet werkte. Toch denk ik dat Kwame wat beter had moeten uitleggen aan kleine kinderen dat het geen superster was ofzo. Maar goed, the women did it again (helaas wel op een schaamteloze manier. Ik, als communicatiestudent, zou het anders hebben aangepakt, ik weet niet hoe, maar steeds opnieuw je lichaam verkopen om te winnen vind ik erg ver gaan.)
|
ja, maar ze zijn daar nu ook voor gewaarschuwd..
maar volgens mij gaan ze de teams weer verdelen volgens mij, ( ook wel nodig_ |
Citaat:
|
Ik vond het wel te ver gaan, je bent natuurlijk niet zo slim als je zomaar iets koopt met een handtekening van iemand waarvan je de naam niet bekend is (wat een zin :p), maar dit kwam wel erg misleidend over. Als je dat in Nederland zou doen zou je bij Radar of Kassa terechtkomen ;)
|
Ik denk dat de vrouwen behoorlijk pissig zullen zijn volgende keer,...als ze gehusseld (?) zullen worden.
En die mannen zijn natuurlijk dan allang blij, ze waren allemaal zo aan het lachen. Maja als ze dit niet doen is het natuurlijk snel gedaan met de mannen :evil: |
heb 't een tijd in amerika gezien, boeiend programma (Y), en de winnaar is toch duidelijk voorspelbaar...
|
Citaat:
Maar als je dat weet, moet je je gewoon concentreren op het belangrijkste en idd iemand inhuren die kortingsbonnen uitdeeld. Wat ik erg goed vond van de mannen, jammer dat trump er niets meer over zei, is ze de werknemers een extraatje zouden geven als ze het meeste zouden verkopen... |
Is het spel nu niet uit balans gebracht ? 4 tegen 8...
Ik vond de manier van doen van de dames, ook niet helemaal correct, terecht dat Trump ze daar op wees. |
Citaat:
|
Spoiler
|
Morgen weer (y)
Mijn favoritete kandidaat is nu Nick na zijn pleidooi over de onethische handelingen van ...(?) en kwame. Kheb gelukkig niet "per ongeluk" gekeken wie er de volgende keer uitvliegt, misschien eens tijd voor een dame.. |
Citaat:
Op zich vond ik het eigenlijk nog niet eens zo raar idee. Zo zie je maar weer hoe mensen zich snel iets op de mouw laten spelden. Volgens mij bestaat de commercie grotendeels uit dit soort praktijken. Ik vraag me trouwens af of Nick echt oprecht zo'n moeite had met het idee van de handtekeningen of dat het gewoon een smoes was om zijn magere propperkwaliteiten te verdoezelen. |
Owkee de reclame was weer zeer slaapverwekkend dus ik heb het spannendste gedeelte gemist. Wie ging eruit en waarom? (wie weet ik eigenlijk wel, maar het waarom niet)
|
naam weet ik zo niet, maar ze ging er uit, omdat ze niet voor haar zelf opkwam toen de anderen tegen mr trump zeiden dat ze niet goed leiding had gegeven
|
Was het de projectleidster?
Tsja je moet wel assertief zijn als je mee wil doen op het niveau van Trump. |
de projectleidster ja, Kristi ofzo?
Ze had gewoon niet naar die Jessie moeten luisteren, die adviseerde haar om zoveel mogelijk d'r mond te houden en alleen te antwoorden op vragen van Trump. Maarja om als leidster advies in te winnen bij een van je werknemers die later concurrent van je wordt, is sowieso al niet zo slim... |
ik ben voor Omarosa (y)
|
Weet iemand wanneer en of het herhaald wordt?
|
Citaat:
22:30, op RTL5 |
Citaat:
|
Tis ook elke dag op BBC 2 om 19:00, maandag is het vervolg van de aflevering van vrijdag op Yorin.
|
Sjees die gaan dus veel sneller, morgen dan maar eens op de BBC inschakelen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |