![]() |
[logo] RagnaRock
|
ik vind het een beetje kaal, maar wel leuk :)
ik vind m een beetje te klinisch/zakelijk voor een festival. |
Citaat:
|
Kan wat voller ja, het is nu vrij kaal.
En geef het poppetje een (soort) gezicht, dan krijgt het meer karakter. |
Citaat:
ik zou in dat wolkje dan wel iets van ragna rock ofzo zetten ofzo |
|
ja het naambeeld zit er nog niet bij :)
|
Ik zou em meer een evil grijnzzz geven, nu is ie kwaad
:mad: naar>>> :evil: |
denk toch maar niet dat ik hem gezicht geef zonder vind ik beter :)
wel naambeeld soort van... http://www.hipheid.nl/ragna3.jpg |
Citaat:
|
:o Het ziet er een beetje EO-Metal-Jongerendag uit Sjors
|
Citaat:
Ow en dat Tim Burton lettertype kan eigenlijk ook niet. (ik vind het verder een mooi logo hoor, alleen niet voor zoiets.) |
Citaat:
ik hou van nightmare before christmas <3 hmm ik begreep dat het een oorlog was tussen de goden en reuzen... dus vandaar die god... @tricks' EO-metal jongeren dag? :D leg uit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kleuren!
|
Die laatste versie is wel erg... ja.. sixties ofzo. Door het font.
Verder vind ik 't niet zo.. rocky overkomen. En het muzieknootje vind ik nogal buiten het geheel staan, past niet echt binnen de compositie. Zou ik er wat meer bij proberen te betrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
die halo een glow geven of gewoon een gekleurde rand. geeft het wat meer...kleur en sfeer.
|
Misschien moet je er wel even bij zetten in wat voor context het logo komt te staan, wordt ie GROOT voorop het programmaboekje of whatever gezet, of staat hij ergens klein weggemoffeld, dat maakt een heel verschil...
Als hij klein is moet je hem een beetje clean houden, zoniet, dan zou er bestwel wat meer sfeer in mogen, misschien een abstracte gitaar erbij ofzo... just a suggestion... |
Citaat:
|
Ik vind m wel tof (Y)
|
Citaat:
dankje emma (y) |
aangezien het een woordspeling op ragnarok is zou ik meer iets met vikingen doen :cool:
|
Citaat:
|
ja, zou er ook een viking van maken, en het muzieknootje maakt het heel oubollig, beetje clipart ;) maak er een viking met een gitaar van gewoon, maar wel op een wolk :) (ragnarok was toch de 'hemel' van de noorse goden? of zegmaar de olympus?) (o en: zo'n halo boven iemands hoofd (ik weet de naam er niet meer van :$) betekent dat diegene gestorven is volgens mij, god heeft er dacht ik geen)
|
ik vind hem wel mooi, alleen het muzieknootje zit er niet echt goed in
ik zou hem iig niet kleuren |
Citaat:
|
tegek logo, het laatste houden, met het woord ragna rock in. geen gezicht. sjiek gevonden, sjiek getekend.
|
Citaat:
ik ken het ook alleen maar van max payne :P |
Zet een viking helm op dat mannetje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |