![]() |
Maar het kan ook anders.
Hij ‘s ochtends verliet en zij niets zei
maakte hij naam - zij kapotte kledij. Wanneer zij afwezig groente doorsneed, - daarmee met haar talenten hetzelfde deed - ontsnapte ze in gedachten aan zijn heerschappij. Bij terugkomst zet hij zijn inmiddels gestikte hoed op zijn inmiddels beroemde hoofd, reikt zij hem een glas met alcoholisch goed waarna ze zich opnieuw in de keuken uitslooft. Hij uitslovend over zijn prestaties verteld, zo haar van haar laatste waardigheid berooft. |
hij is net zoals de titel zegt anders, maar wel leuk:) vooral de vorm maar de inhoud is ook mooi:)
leuk gedaan. |
Volgens mij is dit echt naar inspiratie van één bepaald persoon gedaan, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Ik vind het in ieder geval heel treffend, heel typerend omschreven.
Je durft wel zo, met die zinsconstructie van de eerste zin, maar dat vind ik juist erg gaaf. Niet te lang, kortom een leuk gedicht (y). |
Citaat:
|
Je schrijft echt leuk, ik vind het altijd mooi om te zien dat iemand met woorden speelt, zoals je met het klerenmaken, het talent doorsnijden en de vilten (oh hij is niet eens van vilt, zie ik haha) hoed bijv. doet. Petje af, meid !
|
Ja, dit is wel echt anders! Maar dat bedoel ik positief :)
En ook de inhoud spreekt me wel aan (y) |
Yeps, kan alleen de rest bijtreden. Echt een apart gedicht, leuke stijl...Bij de 1e zin dacht ik eventjes van 'ow wat is dat hier' maar nadien moest ik toch grondig mijn mening herzien...super (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |