![]() |
LOTR : ROTK EE update. [SPOILERS]
Additional scenes expected to appear in the Extended Edition are:
Spoiler
|
Nu kan ik al helemaal niet meer wachten. Ik ben echt super nieuwsgierig naar de extended.
|
Heel mooi, alleen mis ik tóch wat: "the cleansing of Hobbiton" (zo heet het hoofdstuk volgens mij in het boek). Hoewel Saruman gedood wordt, leek het me toch zinvol dit uit te beelden.
|
De Scouring of the Shire is nooit gefilmd, dit is al een paar jaar bekend. Als je bedoelt dat je het gewoon graag zou zien, dat kan ik me voorstellen, maar vanuit filmtechnisch oogpunt weet ik het zo net nog niet.
De meeste scenes waren al bekend, paar nieuwe dingen. Mooie lijst in ieder geval (y) |
De S.E.E van FotR en TTT zijn ook beter dan de gewone versies. Ik kijk ook echt uit naar deze S.E.E.
http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/ro...1090882055.jpg Hij word dus blauw |
Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoe het zit met de 3 dvd extended box. Heb daar wel eens wat over gehoort, maar weet iemand er meer van? Het verhaal wat ik hoorde is dat ze alle docu's erbij zouden doen. |
Die stond al langere tijd op het verlanglijstje. :cool:
Het wordt tijd 'm zo gauw mogelijk te hebben als ik dit zo lees. :o Waar heb je die info vandaan als ik vragen mag? |
Spoiler
|
Exsssstended editssssssion, we wantssss it, we needsssss it!
|
Citaat:
Spoiler
|
wanneer komtie eigenlijk uit?
|
UPDATE :
Disc One and Two: The Feature 2.35:1 Anamorphic Widescreen Presentation English Dolby Digital EX 5.1 Surround Track English DTS ES 6.1 Surround Sound Track English Stereo Surround Sound Track Audio Commentary with the Director and Writers Audio Commentary with members of the Design Team Audio Commentary with the Production Team Audio Commentary with 30 Members of the Cast and Crew - Including split personality dialogue with Gollum and Smeagol! English and Spanish Subtitles and Closed Captions Disc Three: Appendices Part V The War of the RingDisc Introduction by Director Peter Jackson J.R.R. Tolkien: The Legacy of Middle-Earth Documentary From Book to Script: Forging the Final Chapter Documentary Abandoned Concept: Aragorn Battles Sauron Designing and Building Middle-earth Documentary Documentary on the Films 'Big-atures' Documentary on ever popular Weta Workshop The Costume Design of Return of the King Documentary The Peoples of Middle-earth Gallery with docent audio The Realms of Middle-earth Gallery with docent audio Miniatures Gallery with Docent Audio Home of the Horse Lords Documentary Middle-earth Atlas: Tracing the Journeys of the Fellowship Interactive Map New Zealand as Middle-earth" Interactive Map with On Location Footage Disc Four: Appendices Part VI The Passing of an AgeDisc Introduction by Elijah Wood, Sean Astin, Billy Boyd and Dominic Monaghan Filming ROTK: Cameras in Middle-earth Documentary Production Photos containing around 69 Images Documentary on the wizards at Weta Digital The Mumakil Battle Demonstration / Multi-Angle Interactive feature Journey's End "Editorial: Completing the Trilogy" Documentary The Music for Middle-earth Documentary The Soundscapes of Middle-earth Documentary The End of All Things Documentary The Passing of an Age Documentary Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West" Documentary Two Short Films: "DFK6498" and "Strike Zone" DVD-ROM Features: Access to Exclusive Online Features |
Citaat:
|
Citaat:
|
Whieh, ik kan niet wachten!
Ik heb vooral erg zin in Spoiler#11 :p |
Citaat:
info over de extended edition meer info over de release |
Ik heb ook gehoord dat ze alledrie de extended DVD's (FOTR, TTT en ROTK) in een box gaan uitbrengen. Weet iemand of dit waar is, en zo ja, wanneer?
|
Request, and I shall provide:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=4927 (even eindje naar beneden scrollen) |
hehe mooi, dan gaat 14 december heersen!
en me ruim 100 euro kosten hehe |
Ik zal hem maar gaan zien, aangezien ik de bioscoopversie altijd maar als een voorproefje voor de echte film gezien heb.
|
Citaat:
Grrrmmmbbllll... kan ik hem niet voor sinterklaas vragen. Dat wordt dokken dus. |
haha, ik vraag hem wel voor sinterklaas, heb ik met de andere dvd's ook gedaan. ze zijn zeker de moeite waard. voor alle info een zeer fijne en nederlandstalige site, thefellowship
|
Citaat:
|
tuurlijk kan dat wel, alleen krijg ik hem dan later, hou ik het dus gewoon te goed...
|
In januari zal A-film in diverse bioscopen een marathon organiseren van de extended version (op 35mm). Althans, dat zijn de plannen.
|
Citaat:
|
dat klinkt zeker goed!!! :D
|
Alleen heb ik deel 1 en 2 al zo vaak gezien, dat ik niet weet of het wel de moeite waard is om ze nog een keer in de bios te zien. Misschien wel, alleen al voor deel 3.
|
Citaat:
|
Ik las net op de nederlandse lord of the rings site, dat er maar 50 min aan nieuwe scenes is toegevoeg, 50 maar?!?! Klopt dit is lees ik gewoon iets verkeerds?
|
Citaat:
Maar in die 50 minuten kan best wel veel gebeuren. |
Citaat:
|
50 minuten extra is lang.
Als ik me goed kan herinneren hadden deel een en twee ongeveer 30 minuten extra en dat vond ik al lang. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt beter zeggen dat er in de eerste biosversie 50 minuten zijn uitgeknipt. |
Hmm 14 december???
Op 10 december verschijnen er drie nieuwe The Lord Of The Rings-boxen in Nederland. De Special Extended Edition van The Return Of The King (ROTK) zal, net als zijn voorganger The Two Towers, als 4dvd én 5dvd uitkomen. De eerste twee disks van beide releases bevatten de extra lange widescreen-versie van de film. Hierop staan bijna 50 minuten aan nieuwe scènes, zoals de confrontatie tussen Gandalf en Saruman bij de ruïnes van Isengard, een liefdesscène tussen Faramir en Éowyn, de cameo van regisseur Peter Jackson en een confrontatie tussen Aragorn en The Mouth of Sauron (Saurons dienaar). De disks bevatten eveneens vele commentaartracks van onder meer regisseur Peter Jackson, het designteam en de cast. Op de derde en vierde disk staat bijna 8,5 uur aan extra material, zoals J.R.R. Tolkien: The Legacy Of Middle-Earth; Home Of The Horse Lords; New Zealand As Middle-Earth; Filming The Return Of The King; Post-Producion en Journey’s End. De speciale 5dvd-box van ROTK, die in een gelimiteerde oplage van 25.000 verschijnt, bevat naast bovengenoemde disks tevens exclusieve beelden van de stad Minas Tirith en een extra dvd met daarop de live-concertregistratie Creating The Lord of the Rings Symphony - A Composer’s Journey Through Middle-Earth onder leiding van Howard Shore. De derde LOTR-release die A-Film op 10 december uitbrengt is de The Lord Of The Rings Special Extended Edition Trilogy Box, die 12 dvd’s telt en een speelduur kent van ruim 35 uur. De box bevat alle speciale, lange edities van de drie LOTR-films. Hmm zit te twijfelen ofk die zal gaan kopen ;) Heb de box van 1 & 2 al.. dus beetje zonde om nu toch alle 3 te gaan kopen :P en zal wel iets van 135 euro zijn :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil hem ook graag, maar volgens mij gaat ie 3x45 euro kosten of niet??? 135 euro??? Weet iemand hoeveel die box gaat kosten???? |
Citaat:
Trouwens... ik vraag me iets af :) Als je de drie delen gewoon apart heb gekocht. Ga je dan ook de box met alles in 1 kopen?? Of is dat weer teveel van het goeie? Ik denk dak et toch niet ga doen :| |
Ik heb nog geen van de drie films op DVD, noch heb ik een Extended Edition van een van de drie gezien, dus voor mij is het wel een goede aankoop :)
|
Als je alle drie de delen weer gaat kopen, heb je het dubbel. Ik snap niet waarom je een film dubbel zou kopen.
|
Ik heb alleen de videobanden van de gewone films (alledrie)
Ik ga denk ik die drie-box-set kopen als ie uit komt. En Amisha, LOTR zijn niet zomaar films hoor.... ;) |
EE trailer uit! http://www.lordoftherings.net :cool:
Jammer dat het niet de Comiccon-trailer is, die vond ik ook heel goed. EDIT: http://progressive2.stream.aol.com/n...end_700_dl.mov |
Citaat:
Ik heb 'm al gezien, echt supervet. |
Shit te laat.....
|
Citaat:
Spoiler
|
Hey,
Kan ook echt niet wachten op de EE, wordt absoluut een marathon met wat vrienden + kratjes :cool: En niet enkel voor de film zelf, maar ook op een beter beeld te krijgen op de stad minas tirith (door extra materials op de dvd, extra minas tirith shots en uiteraard het beeldje).. Ik en nog heel wat mensen zijn namelijk bezig om de stad Minas Tirith in 3d na te maken.. Voor meer info daarover: www.minastirith-project.com |
EDIT: in enthousiasme wat spoilers neergezet, moge de goden me neersabelen.
+ Ik heb blijkbaar ergens keihard overheen gelezen, hoe sneu :( |
Citaat:
2) grapjas, dit filmpje werd al eerder genoemd in dit topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |