![]() |
[TK] Samsung A800 Compleet
Hey
Ik verkoop mijn A800 na 1 jaar te hebben gebruikt. De telefoon heeft de bekende gebruikerssporen. Het is niet storend of opvallend. De telefoon is simlockvrij, en altijd goed behandeld. De prijs is niet vast, komen er vast wel uit. weg = weg. Bij mijn pakket krijg je: -Doos -Boekjes -Head set -Lader -EN natuurlijk de telefoon, met goede accu. Hier nog wat informatie over de telefoon: WAP 1.2.1 EMS (Enhanced Messaging Service) T9 Predictive text input software Dual LCD display Polyphonic ringtones Voice recording, commanding and memo Downloadable ringtones and images Store up to 200 contact numbers in phonebook Predictive text input Wall Papers & Screensavers Diary Groeten :) Richtprijs: €45,- |
hoe lang is die zeg maar te gebruiken als je hem helemaal vol hebt geladen? en zit er een wekker op? en kun je zelf ringtones programmeren?
|
Citaat:
40 |
35 bied ik
|
Ik geef er wel 45 voor, als de telefoon tenminste geen echo heeft :o (zoals de mijne)
En geen condensvorming op de schermpjes e.d. Maar mijn bod is nog even onder voorbehoud |
heeft tie kleurenscherm?
|
Citaat:
|
..En nu nog een foto..
|
PM onderweg :)
|
Sorry mensen maar de telefoon is al verkocht aan de moeder van een vriend van me.
Die wilde wel een gsm. Sorry, jullie zullen verder moeten zoeken :bloos: Topic kan dicht :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |