![]() |
(Kent iemand) An Pierlé.
Een niet zo heel erg bekende (Belgische) zangeres .. maar ze is wel ontzettend goed! Qua muziek lijkt ze een beetje op Tori Amos/Sarah Slean .. kent iemand haar en/of vindt nog iemand haar goed? :) .
|
Optreden op een skippybal. :nono:
|
Ze is trouwens ook lelijk, maar ze gaat wel een nieuw album opnemen. Het is vast niks voor mij overigens.
|
Vriend van mij vindt het erg goed dus ik was al van plan om het bij hem een keer te beluisteren.
|
Citaat:
Ooo, vind je? Ik vind 'r helemaal niet lelijk :) . |
|
|
Toch blijft het snertmuziek vrees ik.
|
Nee.
Ze mag haar wenkbrouwen wel eens epileren. |
(Kent iemand) Tori Amos?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.befuddle.co.uk/celebs/tor...pelling001.jpg topmuzikante! (y) :D |
omg :D
|
Tuurlijk ken ik An Pierlé (als belg ;) )
Goede muziek en heel leuke interactieve optredens! |
Heb d'r op Pinkpop live gezien. Wel aardig.
|
leuke muziek en k zou dr ook wel doen, die lelijke foto is gewoon op n verkeerd moment genomen
|
ze is absoluut gaaf! Net zoals tori amos btw geweldige zangeres.
nebraska! (y) (--> voor de vele onwetenden das een nummer van haar) mn beste vriendin (wat klinkt dat toch kut) heeft btw een keer met r op t podium gestaan (ze werd door an pierle uit t publiek gehaald en moest meezingen) :D |
Citaat:
|
tja, ik heb "helium summer" hier liggen. Was maar 4 eurootjes :D Is wel aardig, maar niet meer dan dat.
|
Mud Stories
I'd like to tell you all my Mud stories Mud stories Mud on my raincoat still Much stories Mud stories Mud on my raincoat still Mud stories Much fuss about a cheap thrill |
gaat me nogal snel vervelen maar Tower is een uitstekend nummer (y)
|
Citaat:
|
Gezien op pinkpop, niets aan...
|
dat skippybalmens?
|
Ken haar wel ja, op zn tijd best leuk, net als Tori Amos.
|
Ze was afgelopen week hier in Utrecht, wou er graag heen alleen vond mn bankrekening -997,58 weer van niet...
|
oeh An Pierle, lief.
|
Niet bekend? ok het is even stil geweest de laatste tijd, maar niet bekend?
Ach ja, ik zal wel te vaak in België zitten. Zoals gewoonlijk: op Werchter gezien. Gaaf. |
Ach, ik zal wel te jong zijn geweest om naar haar te hebben kunnen luisteren toen ze bekend was .. ze zal wel weer van voor mijn tijd zijn dan :o .
|
heeft die niet ooit wat gedaan met Die Anarchistischen AbentsUnterhaltung op de 'New Animals'-plaat?
|
Citaat:
en nee ik kijk geen punk'd... (n) |
Ik vind haar erg leuk (y)
Nog nooit live gezien helaas, maar dat wil ik wel nog een keer :) |
erg leuk, paar keer live gezien.
|
erg mooi. eigenlijk alles
helium sunset (y) |
Citaat:
|
An pierle is goed
al een paar keer live gezien. alleen volgens mij ishet nu een beetje stil rond an pierle |
Ze is echt een soort frustiehippiemeisje maar de muziek vind ik wel okay. God In A Cage is echt koel :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |