![]() |
ook wellis gehad dat je
nou laat ik het zo zeggen, een jongen was verliefd op je/vond jou leuk, en je had met um gezoend en hij vraagt je verkering, en je zegt neej, omdat dat op dat moment voor jou zo voelt...en een tijdje later vind je hem (ook) leuk, en je zoent weer met hem, en een dag later heeft hij met iemand anders...heb je dat ook wellis gehad, dat je toch spijt heb gehad dat je nee heb gezegd?
|
ja, alleen toen kreeg ik toch nog wat met 'm uiteindelijk..
|
Neej niet gehad, maar lijkt me uitermate frustrerend.
|
Ik heb het nooit gehad (maar ik heb ook nog nooit gehad dat iemand zei dat ze me leuk vind http://forum.scholieren.com/frown.gif), maar ik zou spijt hebben.
Nee, wacht, ik heb het 1 keer gehad, toen ik een jaar of 10 was, en ik vond haar dus ook heel leuk, mar zei niets. Een paar dagen later had ze met een ander.......EN DIEZELFDE JONGEN HEEFT NU (ALWEER) MET EEN MEISJE DAT IK HEEL LEUK VIND !!! |
Citaat:
|
Ja hetzelfde.
Ik had met een meisje gezoend en ik zat erg te twijfelen en toen deed ik niet echt of ik geinteresseerd was en we gingen nog een paar keer, maar toen wilde ze niet verder en toen d8 ik shit wat dom, ook omdat ik achteraf van allemaal luitjes hoorde dat ze helemaal in de wolken was die tijd en ze vond het te lang duren voordat het serieus werd... hehe pretty shitty |
Ja ik had het met hem uitgemaakt voor een andere jongen (waar ik heel lang iets mee heb gehad) maar toen het uit was kwam ik erachter dat hij toch het leukst was maar hij kon het toen ni et meer... echt jammer
|
Neej, ik zoen nooit met mensen die ik niet Leuk vind..
|
Weet je wa het is, veel mensen worden verliefd op iemand die hun net de liefde hebben verklaard. Ik denk da je dan anders naar iemand gaat kijken en net op het moment dat je durft toe te geven da je ok verliefd bent, is de ander er al weer overheen want jij die blijven niet eeuwig wachten!
|
Citaat:
Ik herken trouwens ALLES dat hierboven staat. Kan nix doen zondar dat hij "erbij" is. En niets doet me meer iets, hij is gewoon het belangrijkste in mijn leven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |