![]() |
Ik luister nu Iron Maiden - Rainmaker
En eigelijk moet ik zeggen. 't Is geniaal! Dus.
Waarom is niet alle PopRock zo? |
Ja, 't is een 'vrij oud' nummer, maar dat boeit niet.
|
ik gruwel van bruce
|
iron maiden live in brazil dvd is wel erg cool !
|
ik heb de planet hell dvd gedownt, is die leuk?
|
Citaat:
|
Citaat:
En sinds wanneer is Iron Maiden poprock? :confused: |
ik heb het niet zo op spijkerjackjes
|
Citaat:
Want Pop-metal? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj |
Citaat:
En nee, dickinson is niet kut en nee, het is geen poprock. Het is metal van de bovenste plank. Punt. |
Ik moet altijd een beetje giechelen om de posts van 'gimme more beer' :D :bloos:
|
Citaat:
Nou jah, het is mijn favoriete band, dat je het maar weet :) |
Ja ja, dat weet ik nu wel.
Rhinus, heb je al een vraag bedacht voor de BH Bode? :cool: |
Rhinus, ik denk dat jij Toto ook wel leuk vindt.
|
iron maiden is vette KUT.
het klinkt naar stront, ze zien er uit als ze naar stront ruiken. Iron Maiden is pas een band die overgewardeerd is. dikke strontbende! sorry dat ik het zeg. oohja het is pas kut als je woensdag eens wat 'rock' wilt zien op The Box. heb je daar GVD een plaatselijke ironmaiden strontcommune die de godvergeten tijd continu Iron Maiden aanvragen en zo om de 10 min. weer een overrated clip krijg te zien. ja iron maiden maakt me niet blij nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer maiden op tv hoe beter, lijkt me duidelijk.
|
En terecht!!!
Up the Irons!!! Aan die fuckers die iets tegen Maiden hebben: laat eens die vooroordelen vallen, en beluister eens de grote kwaliteit die in deze muziek zit. Maiden heeft de volledige metal geinspireerd, van Metallica tot Arch Enemy, en veel meer. Ze zijn dus eerder onderschat dan overschat, vind ik persoonlijk. Er zijn ook weinig zangers die met hun stem kunnen wat Bruce kan. Iron Maiden is ook helemaal geen poprock, of popmetal. Rainmaker is gewoon heavy metal, een vette headbanger van de bovenste plank! Btw: Rainmaker is inderdaad een zalig nummer. Vooral de de intro en de overgang van de solo naar het tussenriff. Rainmaker is tenandere geen oud nummer, maar werd vorig jaar geschreven! Up The Irons! |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nepforum.nl/forum/images/...s/headbang.gifhttp://www.moshpit.nl/forum/html/emoticons/metal3.gif |
Citaat:
|
Dat niet, maar je kunt er in ieder geval wat respect misschien voor de band krijgen, in elk geval meer dan wat die droeftoeter zei.
|
Citaat:
|
moet je je fotoboek verwijderen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wel makkelijker!
|
Citaat:
|
Maiden heerst overal de pan uit, op lp, cd of op een podium. zelfs op een tapeje.
|
Citaat:
|
Ik wil ook bij de mensen van Iron Maiden in de auto. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas is dat niet "de" Maiden bus :P |
Citaat:
Maargoed, iron maiden heerscht, meer hoeft er niet over gezegd te worden. (y) |
De pioniers van de heavy metal. Geweldige muzikanten. Bruce Dickinson is een geweldige zanger. Er zitten geniale nummers bij.
Ik vind niet alles even goed (de nieuwste cd vind ik niet geweldig, en nog een paar cd's die ik niet heel erg waardeer. Maar cd's als Powerslave, Killers, Fear of the Dark, The X-factor etc. zijn geweldig). Live zijn ze natuurlijk geweldig... What the fuck met je strondbende attrib? Ga de kont van je moeder wassen of zo. |
Citaat:
|
Ik heb wel respect voor Maiden en met name Bruce zijn zangkwaliteiten (die gast heeft eigenlijk geen microfoon nodig), maar ik hoef d'r niets van te horen/zien, eigenlijk. Heeft me nooit èèn moment kunnen boeien.
|
wat vinden mensen hier eigenlijk van maiden met blaze, want ik krijg altijd het gevoel dat ik de enige ben die dat ook nog een beetje waardeerd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Di'Anno vond ik nooit echt wat :s |
jezus christus welke aad beweert nou dat Iron Maiden poprock is. weetje wat poprock is? Avril lavigne...Busted..al die laag geiquteerde poser troep. Iron Maiden staat zowat bovenaan de top van metal man..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |