![]() |
MSX revival
De MSX revival staat op het punt door te breken, met Padial's eMSX++ ! --> www.msx.org
Wie heeft er nog steeds MSX spul en doet er ook nog iets mee? Mijn verzameling begint behoorlijk groot te worden, machines, konami's en randapparatuur. Zijn er hier ook nog mensen die regelmatig MSX-fairs bezoeken? Leeft deze fenomenale machine nog onder de jongere generatie gamers? |
Wij hebben thuis jarenlang een msx 2 thuis gehad. We hadden twee beeldschermen één in kleur, maar die ging later kapot. En een groene die dee et dan wel. Altijd spelletjes, Arkanoid, Pyramid ofzo verder allemaal van die verslavende spelletjes waarvan ik de naam al niet meer weet. Daar heb ik vroeger egt lang mee gespeeld.
Af en toe gingen we eens naar een beurs in Tilburg geweest en hadden we een spel gekocht met een heel groot schip, maar draaide helaas niet. En liedjes programmeren, ook wel lachen hoe ging dat iets van: "music": 'a' 'd' ...enz Toen kochten we een pentium 166 mHz en werd ie useless. Maar met veel nostalgie denk ik er aan trug. |
play"cdgagfe" <-- vader jacob :)
|
Zijn die MSX machines nog steeds te koop dan.
Mijn aller eerste computer was een MSX, ik kan mij nog herineren dat ik er allemaal leerprogrammas op moest maken. (taal, rekenen enz ) Na de MSX heb ik nog een amiga 500 gehad, ook een prima computer. daarna ben ik eindelijk begonen aan een pc (compaq presario P 150 mhz, windows 95) Groeten, The marshall |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |