![]() |
De strijd van de liefde
De strijd van de liefde
Mijn hart en gevoel zijn in strijd met elkaar Mn hart zegt ja maar mn verstand maakt bezwaar Mn hart houd zo idioot veel van jou Mijn verstand zegt laten gaan en ophouden nou! Ik moet ophouden met dat denkpatroon Maar het is zo vertrouwd en oh zo gewoon Hoe laat ik alles wat wij hadden zomaar gaan? Hoe kunnen we onze liefde nog voort laten bestaan? Het is haast onmogelijk gewoon niet te doen Dit is helaas niet weg te kussen met een zoen Waarom heeft het nu zo moeten lopen Waarom is de situatie ook zo bezopen Mijn hart zegt wij horen bij elkaar, voorgoed Mijn verstand zegt dat dat er niet toe doet Het is niet genoeg om voor te vechten, te gaan Het is niet genoeg om onze liefde op te laten bestaan Ik kan in mijn eentje geen relatie besturen Vroeg of laat zou dat me zeker bezuren Helaas is die tijd nu al gekomen en maakt een eind aan al onze dromen Waarom liet je het zo ver komen met ons? Ik ben terug in de realiteit met een harde bons Weggeschopt van onze roze liefdeswolk Terug op aarde met in mijn hart een gouden dolk We worden gestraft voor ons gevoel Snap je door dit gedicht wat ik bedoel? Dit is het einde van ons samen zijn Waarom doet liefde soms toch zoŽn pijn? :(:(:(:(:( |
niemand? Zo slecht issie toch nie :confused:
|
Ik ben bang dat ik weinig hoogstaand commentaar kan geven, maar ik wil wel wat zeggen. Ik vind het wel mooi, alleen een beetje geforceerd gerijmt.
Waarom liet je het zo ver komen met ons? Ik ben terug in de realiteit met een harde bons Dat stukje, die tweede zin daar struikel ik over. Vind het begin wel leuk :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |