![]() |
vraagje ivm pijpen...
Ik heb een vraagje, k'heb nu al een paar keer mn vriend gepijpt maar ik heb het gevoel dat ik nog altijd niet goed weet wat ik moet doen.
Zo vraag ik mij af of je eigenlijk nu echt moet zuigen eraan??? (klinkt misschien heel belachelijk maar vraag me da af) want meeste zeggen hem gewoon in je mond nemen en er beetje mee spelen, aan likken enzo... Hij is ook nog niet klaar gekomen erdoor dus volgens mij doe ik echt wel iets verkeerd. Dus help me aub!!!! |
Zuigen vinden sommige jongens lekker, likken ook, of 'aftrekken met je mond'. Dat verschilt heel erg, de een vindt iets te gevoelig, de ander vindt dat juist heerlijk.
Vraag dus continu om feedback :) |
:D
Gewoon die leuter beethouden en eroverheen gaan alsof je een lolly likt. Vraag anders even aan je vriend of hij nog wat 'footage' heeft liggen ergens. |
Heeft hij meer ervaring met gepijpt worden? Want dan kun je aan hem vragen wat beter kan en hoe :). Als hij dat niet heeft, kun je in elk geval aan hem vragen of hij het wel echt lekker vindt en wat hij dan het leukst vindt.
Maar ehm, er moet niets. Ik denk alleen dat als je alleen maar zuigt en verder niets doet, het een beetje eentonig is. |
Deepthroaten.
Eerst oefenen met een banaan. |
Beetje erin en eruit laten glijden, af en toe erlangs likken (van boven tot beneden en andersom natuurlijk ook), en soms zuig ik erop alsof 't mijn duim is. (Niet dat ik duimzuig natuurlijk, heb wel wat beters te doen :o)
En bijten en dan 't puntje van m'n tong in dat topje duwen. :confused: Ik wou het eerst pisgaatje noemen maar dat klinkt ook weer zo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, voor mij ook niet. :p
|
Citaat:
|
Likken, sabbelen, masseren, zachtjes zuigen, met je tong eromheen draaien, of er zachtjes langs kwispelen. Diep in je keel zetten en dan met je keelspieren behandelen. Gebruik ook je handen, om te wrijven, kneden, strelen. Zachtjes beginnen en dan opbouwen, dan gaat het eigenlijk altijd wel goed.
Gewoon mee spelen, en hem regelmatig vragen of het bevalt. Hem moet je vast ook nog africhten als hij jou likt, en hij kan ook niet aan je neus zien wat wel of niet in de smaak valt, dus gebruik die mond ook eens voor zijn overige functies tijdens de sex. Dat hij er niet van klaarkomt...dat overkomt zelfs mij met al mijn kennis, inzet en ervaring heel soms. Ik geef toe, het zijn uitzonderingen, maar het is wel eens gebeurd. (Ik heb er van pure frustratie nog nachtmerries van, maar da's een ander verhaal) |
Heb zelf wel wat gehad aan de tips op http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...zer_pijpen.htm
Zelf vind ik het erg leuk om mijn vriendje tegen het klaarkomen aan te houden. Lekker stoppen, mag best lang als hij driegt klaar te komen. Kun je best vaak achterelkaar herhalen, wordt 'ie helemaal gek. Op het laatst kriebel ik dan alleen maar met m'n tong langs de aanhechting van z'n velletje om hem klaar te laten komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zij: hrwh, rwhel we hij: Wat zeg je? zij: rwlr, rhewl, le re welere? hij: ik versta je echt niet, beter artikuleren *knars* zij: Ik zei dus, voelt dat nou lekker aan wat ik aan het doen ben of nie? hij:..................... pijn......................... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(auw :() |
Citaat:
|
HAHAHAHA droooog :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of als die vervelend geweest is, gewoon bijten :D...
Je kan je vriendje gewoon vragen wat hij lekker vindt voelen, dat doe (deed) ik tenminste... dan weet ik zeker dat ik het goed doe :) |
zie t gewoon als n enorme zuurstok (nee, niet bijten op je snoep)
|
Probeer vooral je lippen te gebruiken, niet je tanden dat voelt niet zo fijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
"maar als je slim bent laat je m niet klaarkomen in je mond ma laat je je nog lekker achter in je kont nemen!!! " Zeg een eerlijk gozer...http://home.planet.nl/~krauw018/wank.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij elke jongen is dat anders dus je zult toch echt je vreidn zelf moeten vragen. Of gewoon wat uitproberen dan merk je het zelf wel aan zn reactie.
ooh, de reactie van een jongen als ie t geil vind is echt geweldig :D |
Zoals al vaker gezegd hier, gwoon om feedback vragen.. is nix mis meej om ff te stoppen en te vragen of je het goed doet.. of om hem te vragen hoe hij het misschien zou willen..
je zal tog meoten weten hoe hij het lekkerder vind.. Als hij het niet zegt, dan kom je het ook nooit te weten.. je kan wel op z'n bewegingen en adem halen letten, maar da's ook lastig. Laat hem je gwoon aanwijzingen geven, en voel je niet stom als ie zegt dat hij nix voelt als je ut op een bepaalde manier doet.. |
Citaat:
succes |
wees blij dat hij niet klaarkomt!!!! Zo lekker is dat spul nou ook weer niet!!!! :bloos:
|
Citaat:
Sorry :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D Dat er nog steeds mensen reageren op dit topic... |
Haai,
Gewoon lekker op een neer gaan met je mond op de snelheid die jij maar ook je vriend lekker en goed vind, en ondertussen zuig je hem gewoon. Ook zit er een spiertje tussen de kop en het vel en als je daar aan likt dan gaat je vriend helemaal schokken. ( tenminste de mijne wel) Ook kan je onder het pijpen met de topjes van je vingers tussen de anus en het klokkenspel strelen, dat is namelijk het gevoeligste plekje bij de jongen/man ! EN !!! ... wat je kan doen als je ruzie met hem heb, is een grote slok van VERSE COLA met veel prik ( dus eigenlijk een nieuwe fles cola openen ), en dan een beetje spoelen zeg maar met die cola en hem dan pijpen :D dan heb je nooit meer ruzie met hem :P Ook kan je dat doen als hij wilt dat je hem pijpt maar jij wilt het niet, dan helpt COLA ook ;) Veel plezier... liefs... |
Haai,
Als je er kotsneigingen van krijgt, moet je hem niet zo ver in de mond nemen ;) liefs... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan ook het bellatje van je tong piercing in het gaatje van de penis duwen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Alvast bedankt. |
tjah dat kan ook jah het standaart tekst kleur gebruiken maja dat doe ik lekker niet :D
enne kotsneigingen van sperma....oke dat kan ik begrijpen dat vind ik ook smerig :rolleyes: |
je pijpt hem, je vraagt feedback ondertussen ruk je hem nog met 1 van je handen, je bent klaar met lullen en gaat weer verder.
lijkt me niet moeilijk(niet dat ik ervaring heb daarmee:D) |
Nou jij als jongen van 16 zegt het dus dat nemen we wel van je aan :P
|
Citaat:
Ten eerste geeft hij een goed idee, ten tweede zou hij het best kunnen weten, ware het niet dat hij toegeeft dat hij geen ervaring heeft, en ten derde: Over je sig...het is masturberen, niet mastruberen. |
dank je:)
|
Citaat:
Je gedraagt je iig niet veel ouder dan hij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |