![]() |
Vanavond: Char, het medium
Vanavond op RTL 4 om 21.30: Char, het medium.
Vorige serie heb ik gezien, was af en toe wel apart. Char gaat in deze serie van (slechts) 5 afleveringen onder andere 'contact' leggen met Pim Fortuyn. Gaan jullie kijken? Geloven jullie de dingen die ze zegt? |
ik geloof wel dat ze iets ziet maar ik vind dat ze het zwaar overdrijft. ik ga niet kijken, ben er niet.
|
Ik kijk het altijd wel, geloof het gedeeltelijk ook wel.
En ik word er altijd een beetje bang van :o |
Dat van Pim is vanavond al volgens de Metro krant.
|
Ik ga het opnemen. Ik vind dat met Pim Fortuyn wel interessant.
|
Char is amerikaans he? Zij weet dus niet perfect hoe het nu is in de politiek... ik hoop dat Pim dr wat over kan zeggen :) over afgelopen prinsjesdag bijvoorbeeld :p Lijkt me echt lollig.
|
Bweh, echt te slecht gewoon :| Ken je iemand met een M, V dan? Nee? Tweede letter een r? Oh, Bram, ja dat kreeg ik al door :|
|
'samenzwering'
'mensen wilden hem weg hebben' blablabla *kots*http://www.fadzter.com/smilies/eww.gif |
Ik geloof er niet in. Heb het 1 keer gezien en ging me echt ergeren, dus dat doe ik maar niet meer :p
|
Te nep om waar te zijn :s .
|
in 1 woord: hopeloos
|
Wat mij zo verschrikkelijk tegenvalt is dat de bekende Nederlanders, van wie je doorgaans best een beetje nuchterheid mag verwachten, er nog het meest in geloven. Ik bedoel, Albert Verlinden? Dat lijkt mij nou niet direct een zweefteverig typje. En Daan Schuurmans? Please...
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmm, vind het een tikje te zweverig, ik geloof ook niet in het feit dat je met overledenen kunt praten.
|
Citaat:
|
Mwah, ik weet het niet. Dat gedoe op straat overtuigde me wel weer een beetje...maar die andere dingen :confused:
|
Niks voor mij..
|
Ik heb gekeken, omdat ik op de reclame zag dat de broer van Pim kwam om over Pim te praten.
Ik geloof zeker wel dat het waar is wat ze zegt, zeker nu ik die reportage gezien heb van dat Char de straat op ging!! |
Citaat:
Ik sta gerust wel open voor dat soort dingen en ik vind echt niet alles onzin ofzo, maar dit dus wel! Ze zit gewoon maar wat te raden! |
Wat is er zweverig aan om de vertrouwde werkelijkheid te wantrouwen?!
Ook op Editie NL, de verslaggever de presentator, de presentatrice, ze weten allemaal al te vertellen dat het niet waar is, niet ineteressant is. Waarom? Feiten, daar berusten zij zich op. Maar stel dat Char wel echt zou zijn, dan zouden we alleen datgene onder feiten verstaan wat wij niet kunnen of proberen en daarom ook niet kan bestaan. Wordt er door een politici een feit uitgesproken, gaat men er wel serieus op in, terwijl juist in de politiek gelogen wordt om de leugen in stand te houden, dus feiten nogal relatief zijn, om het maar netjes te zeggen. Vreemd, maar ook weer niet vreemd en iets heel menselijks. Je zou 100 jaar geleden eens aan de wereld moeten vertellen dat we zelf een kopie van mensen kunnen maken. Dat kan niet! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik het niet gezien heb:
Wat heeft Char allemaal gezegd over Pim Fortuyn? |
Dit neem ik niet serieus.
Die Chazia Mourali heeft overigens een bijzonder goed Engels tongval. |
Citaat:
Citaat:
Ik snap alleen niet dat ze "Char, het medium" genoemd wordt terwijl ze duidelijk alleen maar past in XXL-kleertjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeft ook niet. De 1 gelooft in deze onzin de ander niet (3x raden welke van de 2 ik ben :rolleyes: ). Ik geloof het niet omdat het allemaal wat te toevallig lukt...(heb natuurlijk niet alle afleveringen gezien, maar wat ik zag was een btje TE nep...). |
Hehe, toch ga IK vanavond weer kijken :p .
|
Gevalletje 'laat maar'
|
Ik geloof niet in dat soort dingen voordat ik het zelf heb meegemaakt of iets gezien heb ofzo. Ik hou niet van zweefteferig gedrag en helemaal niet van zo iemand als Char.
|
Citaat:
|
Vandaag een stukje gezien.. Tering, dat wijf is niet alleen schijtlelijk, maar ook heel erg nep. Een beetje raden hier en daar en d'r slachtoffers wat intimideren (ze is heel eng van dichtbij).
En ze waarderen die mooie chesterfields niet genoeg. |
ik kan er nooit langer dan een paar minuten naar kijken. vind t echt een walgelijk mens, en zo vreselijk nep!!
maar ja, aan de andere kant als ze daarmee mensen een beetje kan helpen om hun leven weer op orde te krijgen dan is daar niets op tegen denk ik (maar ik vind haar toch nep) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Pim Fortuyn - RTL 4 - Paranormale shizzle |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |