![]() |
Formule 1: welk team?
...het blijft leuk, weer een polletje plaatsen.
Maar goed, wat ik wil weten is, van welk team hoop jij dat het volgend seizoen de formule 1 wint? Dus niet wat je denkt maar wat je hoopt. Overigens, Jaguar doet niet meer mee. |
Citaat:
Ik hoop op BAR en Renault. En heel misschien Villeneuve in de Sauber. Misschien dat Toyota ook beter wordt. Maja, ik blijf realistisch, ik denk gewoon Ferrari. Williams-liefhebber ben ik niet, McLaren gaat wel. |
Citaat:
|
Als ik mag kiezen, dan Doornbos natuurlijk in zijn Jordan :)
|
McLaren.
die mogen wel wat beter gaan presteren |
Villeneuve.. Sauber :cool:
|
ik hoop toyota:)..... maar ik denk dat ferrari (alweer) zal winnen (n)
|
Ik hoop op goede prestaties van Sauber:)
Maarre, hoe kom je erbij dat Jordan volgend Seizoen met Honda motoren rijd? daar is niks over bekend, en de geruchten wijsen op Toyota ;) |
Wie zijn die gekken die op ferrari gestemd hebben? Als Ferrari nog beter wordt dan is er helemaal geen competitie meer, voor zover die er nog was.
Formule 1 heeft voor mij afgedaan, al een tijdje terug.. Die GT races op Eurosport, daar zit tenminste een beetje spanning in. En ook in de DTM. Ik vind het jammer hoor, vroeger was het nog wel leuk om naar te kijken. Ook was het toen nog niet ge-endemold. |
BAR (helemaal als Button blijft)
en het team waar Button heen gaat (als ie weggaat) |
Citaat:
|
Toyota met Trulli.
|
Citaat:
wie wordt zijn plaatsvervanger? |
Citaat:
|
Ferrari. Michael Schumacher dus.
|
Citaat:
anyway, ik koop iedere 2 weken de race report en ik kijk elke GP live, inclusief vrije training. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou Ford ook nooit toelaten;) |
Citaat:
maar BAR is toch nog wel van Honda? ik heb ooit nog eens in een BAR gezeten :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
overigens, ik wist niet dat montoya naar mclaren ging, ik ben echt slecht op de hoogte... :bloos: |
Citaat:
Ferrari: M.Schumacher en Barrichello McLaren: Raikkonen en Montoya Williams: Webber en ??? (misschien Button) BAR: ??? (Button???) en Sato Renault: Fisichella en Alonso Sauber: Villeneuve en Massa Toyota: Trulli en R.Schumacher Jordan: Heidfeld??? en Glock??? Minardi: ??? en ??? (zullen wel weer 2 anderen worden :p ) En komt er dan nog een team bij? Tsjonge, een aantal jaar geleden hadden we nog 11 teams, zou sneu zijn als het er nu maar 9 worden. :( |
Citaat:
inderdaad, met 9 teams stuk minder spektakel (zei er iemand crashes?) nee, zo zijn wij niet :D ik zal internet eens uitpluizen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga zoals altijd wederom voor Mclaren-Mercedes (y)
|
Citaat:
|
Jordan Honda bestaat niet. ;)
|
Citaat:
Ik was er echt van overtuigd |
Citaat:
|
Maar wat is dit dan?kijk hier maar eens
let vooral op de billboards op de achtergrond en het honda-teken op de neus. edit: bij mij wordt de pagina niet weergegeven, mensen die de foto alsnog willen zien, pb me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijft schumacher eigenlijk volgend jaar actief bij ferrari? En zo ja, wordt het dan niet nog saaier dan dit jaar?
Ik heb pas de statistieken bekeken, en er is wel èrg veel concurrentie. :( |
liefst renault, gun het zze wel, maar alles behalve ferrari
|
Citaat:
|
McLaren :cool:
met de nadruk op hoop ik... want voor dit seizoen dacht ik het :( |
Citaat:
|
Ik blijf Jordan een mooi team vinden... En ook al is het misschien valse hoop, ik hoop dat zij volgend seizoen de aansluiting kunnen vinden met Sauber en Toyota. :)
En er komt zeker 1 nieuw team bij in 2005 (ipv Jaguar), en er gaan geruchten dat er misschien wel 2 nieuwe teams komen. Al lopen die geruchten een beetje door elkaar heen. - Dallara zou hun plannen dit weekend presenteren. - Arden (F3000 team) heeft ook de ambities om de stap te maken naar de F1. - En er is sprake van een All American Team, met Red Bull als hoofdsponsor. Op zo'n beetje alle F1-sites staan wel verhalen over deze drie (toekomstige) teams. Er is niet echt een touw aan vast te knopen welke geruchten het aannemelijkst zijn. Het ene gerucht spreekt het andere tegen enzo... Maar we komen er vanzelf achter. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie gaat daar dan rijden, is daar al nieuws over? |
Citaat:
wisten jullie dat hij momenteel de (tijdelijk ex-) coureur is met de grootste fanclub? (y) |
Citaat:
Paar jaar geleden volgde ik de F1 nog 2 wekelijks en toen werd dat ook wel eens gezegt dacht ik. Maar veel fans maakt je nog geen goede coureur, helaas. |
Citaat:
|
Even voor de duidelijkheid:
1. Dallara heeft bevestigd dat zij in 2006 de F1 in willen. Dit zal dan gebeuren onder de naam Midland F1. Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |