![]() |
Kanker....
beetje bij beetje
sloopt het je lichaam en geest het is gemeen kanker..wat een beest afwachten is alles alles wat je kunt doen en nooit zal het goed komen of zal het weer zijn als toen je kunt niet blijven vechten een medicijn is er niet afwachten is alles en dit doet zo'n verdriet kijken hoe iemand langzaam aan echt niet meer kan maar diegene was nog niet klaar was nog zoveel van plan toekijken is alles alles wat je maar kunt kanker.. dat is toch niemand gegunt je lichaam takelt af en je hebt gewoon geen enkel verweer en dan komt die ene dag dan kun je echt niet meer..... |
Hij is mooi :) Heel erg gevoelig, dus daarom zou ik het gewoon laten zoals het is. Het enige wat ik misschien zou veranderen, is 'en je hebt gewoon geen enkel verweer'. Misschien is 't mooier als je 'gewoon' weglaat, zodat het iets mooier loopt. Maar verder.. Het is een heel moeilijk onderwerp, dus altijd fijn als je daar iets moois over kunt schrijven. (y)
|
Citaat:
|
mooi:)
jij hebt gewoon op papier geschreven wat je gevoelens zijn, en dat is super! moet je niets aan veranderen idd. |
maar diegene was nog niet klaar
was nog zoveel van plan Dit vind ik erg mooi; dit gedeelte van de tekst had ik als ik jou was nog veel meer uitgediept; imo is de rest van je gedicht 'welbekend', als je snapt wat ik bedoel, daarom vind ik juist dingen als het uitdiepen van dat soort gevoelens erg mooi. Maar ik ben ook van mening dat je er niets aan moet veranderen or. Oja, 'gewoon' weglaten is een goede aanpassing (y). |
Citaat:
|
Ik vond 'm écht héél mooi.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |