![]() |
duidelijkheid over de penis
Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik wou toch nog even precies weten hoe het mannelijk geslachtsdeel in elkaar zit, en dan vooral de voorhuid.
1.) In slappe toestand zit de voorhuid over de eikel heen, maar waar zit de voorhuid ergens vast aan de rest van het orgaan? 2.) klopt het dat de voorhuid onder de eikelrand gaat bij een erectie? 3.) en als je hem dan in stijve toestand gaat trekken, en je legt je hand om de penis ter hoogte van de eikelrand...moet je dan eerst naar boven of eerst naar beneden...en hoever kan je uiteindelijk naar beneden trekken ongeveer? Alvast bedankt! |
Citaat:
1. zoiets ja.. (ook wel toompje genoemd) 2. Ja 3. Euhh dan is beneden makkelijker... zo hoog mogelijk pakken en dan naar beginnend naar beneden, Meer info: www.sexwoordenboek.nl (tip) |
he maar het toompje is toch dat v-vormige bij de rand van de eikel? nou ik ga wel even kijken.
ohjaa he bedankt voor de site |
Citaat:
|
Het wijst zich vanzelf tijdens het gebruik. Er hoeft niet voor niets geen gebruiksaanwijzing in dertig talen bij: het lukt ook wel zonder.
Begin een beetje voorzichtig he, met vlinderlicht erlangs strelen, of juist je hand eromheen leggen en zachtjes wat druk uitoefenen met je volle hand, zonder te bewegen. Hij helpt echt wel, je gaat heus niet af. Of was je van plan om op je 15e als een volleerde temeier over te komen door heel geroutineerd aan het aftrekken te slaan? |
1.) In slappe toestand zit de voorhuid over de eikel heen, maar waar zit de voorhuid ergens vast aan de rest van het orgaan?
net onder de eikel, en dan vaak als het slap hangt valt de huid over de eikel heen :) 2.) klopt het dat de voorhuid onder de eikelrand gaat bij een erectie? verschilt van persoon tot persoon 3.) en als je hem dan in stijve toestand gaat trekken, en je legt je hand om de penis ter hoogte van de eikelrand...moet je dan eerst naar boven of eerst naar beneden...en hoever kan je uiteindelijk naar beneden trekken ongeveer? tot het strak staat, als je nog harder naar beneden strekt dan kan et wel pijnlijk voor die jongen worden, net als je vriendje ofzo toch ook niet in 1 keer zijn vuist in jouw kut ramt ;) |
Citaat:
heel subtiel :rolleyes: maar moest wel lachen :D (y) Ontopic: zie de reacties hier en ga lekker zelf op onderzoek uit.. leer door oefening.. en tis geen examen ofzo.. je hebt tijd zat om het nog een keer te doen.. en nog een keer.. en nog wel vaker :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf sta er overigens steeds weer versteld van dat dat ding er na afloop nog aanzit. Het kan wel wat hebben hoor. Als je ziet hoe ze er zelf soms aan sjorren...daar krijg je plaatsvervangend kramp in je klit van.
|
Citaat:
maar bij jezelf is anders is anders dan bij een ander bij jezelf weet je wanneer het niet leuk meer is |
Het schijnt dat je je toompje kapot kunt sjorsen als je echt wilt. en dat dat bloed als een rund en dat het bezoek aan de dokter nooit echt schaamteloos verloopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel, max. 2 cm. Trouwens, je moet een pik niet vast grijpen en trekken, je moet het een beetje door je hand laten glijden. Succes. (y) |
en alsjeblief niet knijpen :o
|
1 lijkt me wel dat de voorhuid ergens vast zou zitten.. "schat, wil je vandaag met of zonder?" "doe maar met..." ökay, dan klik ik um er even op"
2 ligt eraan wat jij ermee doet... maar ja, hij wordt stijf, groter, dus de voorhuid komt iets strakker te staan.. zowel in de breedte als in de lengte.. dus ja, meestal zit ie dan nder de eikelrand 3 techniek die normaal blijkt te zijn: hand om de voorhuid en die over de eikel heen en weer bewegen... wat ik doe: vanalles... nat zonder voorhuid, alleen over de dop. werkt nogal goed, alleen of iedereen er tegen kan? hoever je naar beneden kan: tot zover het goed voelt.. tja um... hoe leg je dat uit... misschien toch eerst aan hm vragen, werkt het beste |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |