![]() |
je favoriete boyband(/girlband)
Welke jongens brengen jouw hoofd op hol? Wie bezorgen jou slapeloze nachten? En van wie hangen er posters aan jouw muur? En bij welk concert viel je flauw? Kortom wat is jouw favoriete boyband? En hoe erg was je verliefd?:D
|
Oei Ali B. is wel erg schattig :o.
En vroeger natuurlijk de BSB (en dan nog Brian als favoriet ook :| ). Maar die fase ben ik wel een beetje ontgroeid, het gaat nu wel echt om de muziek. |
van nare man :D
|
Vroeger de BSB natuurlijk.:|
Nu? Geen idee... |
Ik heb/had geen favo boyband. Wel had ik Peter Andre aan de muur hangen.. :o En Johnny Depp natuurlijk, m'n hele kamer was er VOL mee :D
|
Josh Groban <3
|
Vroeger vond ik de Spice Girls wel leuk (*shame*)
|
robbie williams :o
meestal zit er in elke boyband wel een leuke jongen :)... |
Haha ja dat was idd BSB en daarna, ja ik moest daarna zo leuk zijn weer een nieuwe te kiezen, toen werd het Five. Want dat was ruig natuurlijk :D (n)
Oh en ik vond brian altijd het leukste van BSB en van Five scott (hoe iewie), maar ik had het wel het juiste inzicht om te weten dat Sean eigenlijk de beste/normaalste was. |
In een ver verleden: Ike van Hanson ^^, Johnny Depp, Gavin Rossdale, wathadiknog, Max Cavalera :D Kurt Cobain natuurlijk (Nirvana is eigenlijk de enige persoonsposter die nog is overgebleven. En Underkarl)., Silverchair, Placebo. Daar zal het wel op neerkomen denk ik :). Boybands dus niet op Hanson na.
|
Exhumed, vooral die kotsende bassist <3
|
Ik geil keihard op Hansi van Blind Guardian
|
ik was altijd heel erg fan van mezelf...maarja, die fanclub is dus nooit gekomen :p
|
heel cliché in mijn geval:
BSB uiteraard (brian!! *kwijl* :p), take that (robbiiiieeeee), boyzone (steveeee), 5ive (J.!!), van Peter Andre en Hanson heb ik ook ergens een cd liggen... dat soort dus :p spice girls ook wel, eigenlijk :bloos: xxx |
Vroeger natuurlijk the Backstreet Boys :D Kevin en Nick hingen boven m'n bed! En Five ook nog een tijdje.. en dan vooral die babyface? Scott? Tja en de Spice Girls.. Mel B was mijn heldin :p
|
niemand uiteraard, ik luister muziek om de muziek en niet hoe ze eruit zien. En ik ken geen 1 knappe leuke muzikante :(
|
Dinand!! :p En Duncan van Blue...
Oeh, en in een grijs verleden.... Nee, dat vertel ik maar niet! :o |
ik ben eigenlijk nooit gek geweest op een boyband, was alleen fan van the spicegirls.
|
Hm... Even denken. Toen ik een jaar of 10 was vond ik Take That helemaal te gek. En toen ik 12 jaar was Five. Maar dan niet zo dat ik niet meer kon slapen. Gewoon leuk om de muziek te luisteren en naar de posters te kijken (y)
|
Oh ja, Johnny Depp natuurlijk.:D
Nu nog een beetje:o |
Citaat:
|
eigenlijk heb ik geen favoriet en had ik ook niet... oké... de jongens van blue zijn het leukst:o en take that vond ik stiekem ook wel leuk toen ik klein was:o
|
Manowar is wel een sexy boyband.:o
Haha, nee.. Vroeger was ik lijp van 'N Sync. Maar niet van Justin hoor, nee, van Joey. |
Ik was ook zo'n rare Backstreet Boys fan.. Brian was ook mijn favoriet :D
|
Geen enkele boyband. Ik heb misschien een kleine obsessie gehad voor David Boreanaz, maar dat is heel wat anders :o
|
er hingen geen posters boven mijn bed... nu hangt er een van bon jovi maar die ik waarschijnlijk vervangen door een roos of zo..
|
Ik was niet verlieft op 'n popster en ook geen mega fan met posters en alles.
Wel vond ik die Davy Jones van de Monkees heel leuk. Nou jah... zoals ie 60 jaar geleden was (daar heb ik dus ouwe foto boeken en strip boeken en vakantie boeken van me vader van). En John Travolta zoals ie was in grease (toen ik 13 was ofzo) |
Eerst was ik fan van de Spice Girls (schaam me diep), daarna kwamen de Backstreet Boys, vooral Nick vond ik geloof ik leuk, en daarna kwam Five. Verder hebben er nog wel posters van Robbie Williams, Ricky Martin en Enrique Iglesias :o :o :o , boven m'n bed gehangen geloof ik.
|
Ik was fan van de Kelly Familie :o maar dat is geen boy/girlband..
|
system of a down, silverchair, InMe en laberintho blijven favoriet
|
ali b laat mij kotsen
en verder is girls aloud lekker :p |
DC is hot
De mannen van Blue mogen wel langskomen (naja in ieder geval 2 ervan) |
Spice girls. :cool: Ik moest alleen ál-tijd emma zijn. :rolleyes:
|
Ik had aan allen een hekel.:D
|
Citaat:
|
Ohoh ik was helemaal weg van Nick van BSB, en ik werd verdrietig als ik in de Break Out las dat hij een vriendin had en ik vond haar dan een stomme trut :o
|
Vroeger vond ik de groep WOW! leuk. :rolleyes:
En Destiny's Child natuurlijk :cool: ik hoop dat ze samen nog iets gaan doen, was de bedoeling, maar je hoort er weinig van. Maar goed, zolang Beyonce plaatjes blijft maken vind ik alles best. :p Atomic Kitten is ook wel oke, gelukkig dat Jenny er meteen na die eerste plaat in kwam. ;) |
Franz ferdinand <3
|
Citaat:
|
Ehh? Hoort dit niet op muziek?
Mijn favoriete boyband is Bad Religion. Ik zou ze zo allemaal doen, het liefst tegelijk. |
Ik was helemaal gek van Hanson en Boyzone:o dat hijgnummer van Another Level was ook wel heel okee, vooral die ene jongen :o er was een kale, een donkere en een suffe en ik wilde altijd die 4e (y)
maarrr nu wil ik met Robbie trouwen :cool: en anders met één van die jongens van Blue *hartje* |
Citaat:
|
tarkan zat ik altijd bij te kwijlen.. :p en de spice girls vond ik helemaal geweldig! en dan vooral van geri.. :)
|
Citaat:
Dat herken ik wel!! Maar ik was dan een A1 aanhanger en werd nogal kwaad als mijn favo (Ben) in de bladen stond met een meid. Maar, ik moet zeggen, ik was dan nog niet zo heel erg dat ik posters ging zoenen voordat ik naar bed ging. |
Take That (met als favorieten Mark Owen (n) en Robbie)
Op Mark afgeknapt na zijn eerste solosingle. Robbie :) En nu ook: Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was fan van de Kelly Family en ik was daar behoorlijk alternatief mee omdat de rest van mijn klasgenoten en vrienden of fan was van de Spice Girls of van The Backstreet Boys. Nu ben ik geen fan meer van een band.
|
blue
|
Ben eigenlijk nooit ergens echt fan van geweest, of iig niet genoeg om m'n kamer vol te plakken met posters en flauw te vallen bij concerten.
|
kan iemand mij uitleggen wat dit in Wodansnaam met liefde & relatie te maken heeft :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |