![]() |
kan iemand mij helpen
mensen meschien kan iemand mij zeggen wat het is of wat ik er mee aan moet.
ik ken een meisje nouh al 1 jaar ofzo heb al 4 keer met haar gehad en nu zit het er weer aan de komen wat moet ik doen of wat juist niet? |
Dat kunnen wij aan de hand van deze beschrijving van de situatie ook heel goed zeggen :rolleyes:
Probeer iig niet zo chaotisch over te komen als dat je hier doet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij geldt: uit is uit. Als het uitgaat is dat om een reden, en die reden was blijkbaar genoeg om het de eerste keer uit te maken. Ik heb het zelf één keer gehad, dat het uit was en daarna weer aan ging. Dat kostte alleen nog maar meer pijn en verdriet. Blijkbaar 'kicken' jullie wel een beetje op zo'n knipperlicht relatie, want ik zou bij de tweede keer uitmaken echt zweren dat ik er niet meer aan begin. Maargoed, je geeft geen redenen dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zou er in ieder geval niet meer aan beginnen, en ik zou uit gaan kijken naar een ander (meisje in jouw geval) met wie het wél goed zal gaan.
|
het zit er aan te komen, nog een keer te nemen met elkaar, het lijkt die kant op te gaan. Het is niet mijn gewoonte om d/t fouten te verbeteren maar dit is wel een heel rare.
maar ik weet niet wat je moet doen. Ik vind het zelf ook vrij raar om dan voor de vijfde keer (binnen een jaar? hoe doe je dat?) verkering met haar te krijgen, want waarschijnlijk gaat het toch weer uit om dezelfde reden als de vorige vier keer. |
4x in een jaar.
Waarom is het 4x fout gegaan? 4x fout met dezelfde persoon is erg veel, zeker in een jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ermee nokken.
|
Je moet gewoon doen wat jezelf wilt. Maar het is natuulijk niet voor niets elke keer uitgegaan. Enals je weer iets met dat meisje wil zou ik er eerst maar goed over nadenken.
|
ik weet niet wat de reden was waarom het uitging, maar je moet ook wel weten of het dan weer zo snel uit kan gaan. als dat het geval zou zijn, zou ik er niet mee beginnen. als je denkt dat het nu niet snel uit gaat, kun je het wel proberen!
|
Citaat:
|
Euhm en ga je nu dan minder met je vrienden om? Of is zij van dat standpunt veranderd? Anders gaat het uiteraard weer mis. Lijkt me, om precies dezelfde reden. Verder lijkt me het moeilijk voor jullie beiden. Misschien ben ik erg sentimenteel ofzo, maar als het al zo vaak is misgegaan zou ik niet meer aan die ander kunnen denken, zonder dat ik daarbij negatieve associaties zou hebben. Gewoon de pijn van dat het steeds uitgaat en daarbij zou ik in de stress zitten dat het weer mis zou gaan.
|
Als jullie bij elke ruzie het uitmaken komen jullie niet ver denk ik, want ruzie ontstaat wel vaker, maar het mooie van een relatie (ook een vriendschap dus) is dat het dan weer goed gemaakt wordt en er over gepraat kan worden. Dit zou jullie relatie dan juist sterker 'moeten' maken in mijn ogen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou je vrienden niet opgeven voor een meisje, en al helemaal niet als het al zovaak is misgegaan. Tja, het is jou keuze, als jij van haar houdt......maar ik blijf erbij dat er toch iets mis moet zijn als het zo vaak uitgaat. Soms moet je iemand ook loslaten, omdat het gewoon niet gaat. Maargoed alleen jij weet waarneer dat moment er is. In elk geval veel sterkte ermee
|
Heb alleen openingspost gelezen wegens gebrek aan tijd...
4 keer in 1 jaar en nu misschien weer? :o Man, er zijn nog zat meiden, loop toch niet steeds achter dezelfde aan, zeker als je weet dat het zo vaak is "mis gegaan". Of vraag haar om duidelijkheid. Maar ik zou gewoon verder gaan met mijn leven en haar vergeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |