![]() |
Hoe ziet jouw muismat er uit?
De mijne is van de Hogeschool Zeeland met een Zeester erop en die van jullie?
|
Ovaal, donkerblauw, met een kussentje bij m'n pols/handpalm, tegen RSI.
|
ik heb geen muismat.
boeiende vraag... trouwens :) |
Die van mij is vierkant met afgeronde hoeken en heeft een breedte van 23,5 centimeter en een lengte van 20 centimeter. Hij heeft een hoogte van ongeveer een halve centimeter. Er staat Taz en Bugs Bunny op :bloos:. Nog uit m'n basisschool tijd, hoe fout :p.
|
Hij is grijs met een soort groen/blauwe glitters erop.. staat verder niks op.
|
hartstikke boeiend
ik heb geen muismat de lak van mn bureau is op een gedeelte flink afgesleten :D |
Wit. Met blauwe letters.
|
er staat een lieveheersbeestje op
|
Helemaal blauw.
|
Blauw met Teigetje erop. (y)
|
Citaat:
|
van Dell
|
Blauw
|
Donkerblauw met een vervaagd logo van de Dynabyte en rode vlekken van pizza.
|
Veel blauw merk ik.:D
|
ik heb geen muismat
|
Er staat een reddingboot op.
|
hij is blauw en van de RVU educatieve omroep met een foto erin van het collosseum in Rome.
|
De rechterhelft is donkerblauw, de linkerhelft is oranje, en er staat het logo van de Rabobank op (hoe fout, niemand thuis is hier bij die bank...)
|
Citaat:
|
Het is een keiharde snijmat, zwart met een grijs assenstelsel van het merk Ecobra. Hij zit met dubbelzijdig plakband vast op de tafel.
|
|
Foto van Lois Lane :s was de oude van mn moeder, weet niet hoe wij er aan zijn gekomen
|
Citaat:
|
Mijn muismat is mijn bed.
Laptop en optische muis :) |
rond buitenste cirkel blauw binnenin zwart
|
Mijn muismat is blauw.
|
Lord of the Rings; the Fellowship of the rings. Grote afbeelding van de ring met op de achtergrond een groene landkaart, aan de onderkant de siloetten van het genootschap en daaronder de title fan de film.
|
Gitzwart. Lekker belangrijk. :p
|
Roze met allemaal rondjes (zo'n hypnotisch-achtig iets).
Ik gebruik hem alleen nooit. |
Een standaard van Dell die ik bij mn pc kreeg. Maar er zitten allemaal irritante putjes in dus ik moet een nieuwe.
|
Blauw en rond. :o
|
van de expo. een lieveheersbeestje.
|
het is een foto van de trouwerij van Dr. Quinn :s
ik heb nog 3 muismatten, ik leg er maar eens een keer een andere neer :o |
Citaat:
|
lichtblauw met allemaal gekke mensen erop (van MyCom) maar dit is niet mijn computer
Thuis gebruik ik een oude envelop van de UU, met een optische muis heb je eigenlijk geen muismat nodig maar een gelakt/stoffig bureau werkt ook niet |
Ik heb der geen
|
The eye of sauron, met de schaduw van twee hobbits en een smeagol
|
Op me kamertje geewoon een blauwe rechthoek. Thuis gebruik ik er geen.
|
Dell.
|
Rond en geel met van die steeds kleiner wordende oranje cirkels ;) van ikea :)
|
tweety die aant douchen is :o
en op dit moment op school: een muismat met daarop een muis die bij elk vakje verwormt tot het ene joystick is met daaronder een text |
Citaat:
|
Citaat:
Kreeg je vast ergens gratis bij ;) Dr staat ook FUJI op, hebben we hier het antwoord? :) |
Citaat:
|
er staat een vliegtuig en een piloot op... il ga ff een andere bij mn pa meenemen want ik vind m bagger
|
Citaat:
|
Touchpad, dus niet echt een muismat nodig :P :) (maar touchpadje is grijs, heel mooi :P )
|
Muismat? :confused:
|
Op mijn muismat staat een meer dan vijf jaar oude zwartwitfoto (Nee, vraag me ook niet waarom geen kleurenfoto) met m'n broertje en ik verkleed. :cool: :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |