![]() |
Hardcore racistisch? neej!
Joo mensen, ff vraagje is hardcore volgens jullie racistisch?
|
hoe kan een muzieksoort zonder txt rascistisch zijn?? ..t zijn sommige mensen die er naar luisteren, relatief veel tov luisteraars van andere muziek maar dat maakt de muziek niet ineens rascistisch. einde discussie.
...verder neem ik aan dat je gabbermuziek bedoeld... |
ik vind die gozers met van die x'jes op hun handen nogal racistisch ja.
|
gabbers staan toch juist bekend om hun tolerantie jegens andersdenkenden:confused:
|
Citaat:
|
Worden er muzieksoorten gedefinieerd op racisme??? :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle hardcore? dus iets is pas hardcore als het rascistisch is :confused: ikke niet snap
|
Nee, het meeste is alleen hersenloze muziek, en hersenloze muziek trekt voornamelijk hersenloze mensen aan.
Daarom luisteren er zoveel laagopgeleide subhumans naar, van die plantsoenmedewerkers die denken dat Lonsdale daadwerkelijk voor "Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren" staat. :) |
Citaat:
Holland de hardste. ezel. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Zal dit nog meer inhoud krijgen dan een nee?
|
Lijkt me sterk
|
Citaat:
En menig innitiatief uit de metalhoek tegen racisme, wordt hard de grond ingeboord door vuile nazistische metalbeluisteraars. Maar goed bepaalde muziekgenres hebben een grotere aantrekkingskracht op racistische mensen. Maar ik heb geen idee of dat bij hardcore het geval is aangezien ik me niet in die wereld begeef. |
Niet racistisch, gewoon kut.
|
HaRdCoRe WiLl NeVeR dIe!!111~
|
er is natuurlijk wel racistische hardcore....van die untermenschen als Dj Adolf die samples van hitler gebruiken....en wat RTC nummers zijn t ook
verder is hardcore opzich niet racistisch nee |
hardcore for life! :D
|
Citaat:
En trouwens, the darkraver,waxweazle en al die oude garde lui zijn ook een stelletje negers en drugsverslaafde AFA'ers bij elkaar. Ik zal nog wel is een NS hardcore/ambient (jaja, combinatie ervan) projectje beginnen ooit (moet eerst goeie apparatuur hebben dan), maar zonder onsubtiele zangsamples. :cool: |
Citaat:
|
dan moet je is douchen... (y)
|
Citaat:
Verder heb ik niet echt een punt met deze post :( |
Citaat:
|
Ja, A Step Apart is een nazi band.
|
Citaat:
Om het antwoord op de vraag van de topicstarter maar te geven: eh, nee hardcore is niet racistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach labels als Third Movement enzo zijn allemaal aangesloten bij dingen als Gabbers Against Racism enzo. Niet dat het veel helpt volgens mij, beetje cliche onderwerp ook. Nee het ligt niet aan de muziek nee, dat niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef mij maar Skrewdriver en SS Totenkopf.
|
zillertaler turkenjager & lanzer
nazi-core! |
Ik luister werkelijk met plezier Skrewdriver (y) Of een lekkere pot Graveland of Absurd, of Wolf's Moon.
|
Konkwista 88 \m/ :rolleyes:
|
Geef mij maar noise of industrial
|
Citaat:
Industrial? Koney |
Citaat:
|
Citaat:
|
Saga is geweldig.
|
Citaat:
als je een neger als MC hebt lijkt me dat heel sterk mafkees |
en waxweazle is zo blank als t maar kan dacht ik toch hehe
|
Citaat:
|
Hoe onboeiend. Er zijn inderdaad veel trieste gastjes van zestien die gabberhouse luisteren en denken dat ze nazi zijn, maar er zijn ook veel trieste gasten van in de twintig die blackmetal (of weetikveelhoedietroepheet) luisteren en denken dat het arische blanke ras het überras is en dergelijke. Dat de luisteraars triest zijn, maakt de muziek nog niet meteen racistisch (of triest).
|
Citaat:
|
Volgens mij heb je honderd meer methal racistichebands als hardcore dj's[mischien op 1hand te tellen].
|
Citaat:
|
dat dit kankertopic nog open is
jezus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |