![]() |
verliefd op iemand die al iemand heeft
joho
ik ben net terug van kamp en daar heb ik een meisje ontmoet die ik nog niet kende, het klikte gelijk en was top. ik wist dat ze een vriend had en duz niet verder kon gaan dan een goede vriendschap. maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zo erg verliefd geweest ben op iemand!!ik denk echt de hele tijd aan haar. ze is het er wel mee eens dat tussen ons meer is dan een vriendschap en we knuffelen (omhelsen enzo) ook heel vaak. maar vanwege het vriend geval WEET ik dat het nu niets kan worden (ik ga absoluut niet een wig drijven tussen haar en haar vriend want dat vind ik laag) maar ik weet ook dat zonder vriend het niets zal worden. WAT MOET IK DOEN?? ik word echt gek van het verliefde gevoel, mijn normale denk vermogen is totaal weg en ik weet dat zij een vriend heeft. |
ik ken het gevoel ja...
|
ik heb ff "toen ik je zag" van Antonie Kamerling uitgetypt omdat het grootste gedeelte van de tekst echt slaat op m`n situatie:
ik dacht nooit aan morgen vandaag was lang genoeg totdat ik jou zag, en ik dacht ineens aan morgen vroeg ik hield niet van de liefde voor mij was er geen vrouw totdat ik jou zag, en ik hield zomaar ineens van jou je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet dat kun je ook niet weten ik heb je pas één keer ontmoet en toen heb je mij misschien niet eens gezien ik ging nooit naar buiten echt vrolijk was ik niet nu loop ik zelfs te fluiten en ik kijk of ik jou ergens zie ik kon om niemand lachen ik was tot niets in staat nu ben ik dag en nacht een zon omdat ik weet dat jij bestaat je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet dat kun je ook niet weten ik heb je pas één keer ontmoet en toen heb je mij misschien niet eens gezien als ik jou zou vragen drink jij wat van mij zou je dan lachen bijft het daarbij ik moet het toch proberen ik weet alleen niet hoe niet langer verlegen ik wil ik zou ik ga naar je toe er was een donder een bliksem een slag toen ik je zag ik ben veranderd, een ander sinds die ene lach ik geef me over je hebt me verzetten heeft geen zin ik ben veranderd, een ander en dit is pas het begin want je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet dat kun je ook niet weten ik heb je pas één keer ontmoet en toen heb je mij misschien ja heel mischien, niet eens gezien |
Jah lijkt me heel moeilijk... Maar ik denk dat als het zo goed gaat tussen jou en dat meisje dat zij het dan wel in de gaten krijgt. Waarschijnlijk gaat ze dan nadenken en wie weet kan het iets worden. Dan HOEF jij niet eens een wig te drijven, dat gaat dan vanzelf.
Aan de andere kant kan het natuurlijk goed zijn dat zij gewoon voor 100% voor haar vriend gaat, en dan is er denk ik geen doorkomen aan... Echt kut, dan voel je je zo machteloos.. http://forum.scholieren.com/frown.gif Sterkte ermee, en troost: vrliefdheid gaat ooit weg. Ga je concentreren op andere meisjes.. |
Citaat:
|
Ik weet hoe het is, en daar struggel ik nu al 2 jaar mee.... het is heel moeilijk, maar misschien ooit kom ik er overheen.... hoe dan ook, mijn geliefde zal voor mij altijd mijn grote liefde blijven... *zucht* http://forum.scholieren.com/frown.gif
Ripper |
Als je echt stapel op die meid bent kan die andere vent hem gewoon nokken. Het is toch niet verboden om haar te versieren. Trouwens ken je het spreekwoord Het doel heiligt de middelen. Laat gewoon zien dat je een leukere knul bent dan die andere. En als je haar niet te nadrukkelijk versiert krijg je ook geen vieze handen.
|
idd zoals hierboven al wordt gezegd...
niet tè nadrukkelijk... maar geef er de tijd, laat der je beter leren kennen, gun haar de tijd om ook verliefd op jou te worden en het uit te maken met der vriend... als ze tevreden is met de relatie die ze heeft dan zal ze niet toehappen, en dat is niet erg... want je hebt haar de ruimte en de keus gegeven ten alle tijden... als je dat om zo met der om te gaan, dus respectvol en begrijpend, lukt dan zit je zoiezo al goed in elkaar... en dat is zoiezo wel om trots op te zijn hoor, maar vergeet niet dat je wel je eigen mening mag benadrukken, en goed duidelijk maakt tegenover haar, daar is niks mis mee, dus uit je gevoelens zou ik zeggen, en vraag op een gegeven moment wat ze wil... succes... btw ik heb ook eens iemand gejat, en dat deed ik dus zo, gewoon met heel veel begrip en vertrouwen jezelf tonen aan de ander, en haar laten kiezen... want ze heeft het dan voor het kiezen... en dan hopen... succes, er is altijd een kans ------------------ "Member Of The Holy Church Of Cool Water The Divine" - " Ik Zie Je Zondag Weer http://forum.scholieren.com/wink.gif Lief Meissie Van Me http://forum.scholieren.com/wink.gif" [Dit bericht is aangepast door Soullar (20-02-2002).] |
Oooh dit klinkt me zo bekend in de oren...ik ben der nu wel overheen, want ik heb me geprobeerd te focussen op andere leuke dingen...Veel succes...
|
thnx allemaal
Het doel heiligt de middelen klinkt mij wel goed in de oren. ik zie haar morgen weer (wel met andere lui erbij) maar dat komt wel goed. thnx |
Erg vervelend, maar ik zou haar niet proberen af te pakken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |