![]() |
Street rod
Iemand die dit nog speelt?
Ik wel, kan het alleen totaal niet meer :cool: Dat is een klassieker he.... Vroeger veel gespeeld? Vond je het leuk of was het meer uit verveling of geen alternatief? :p |
uhm ik weet niet welke je bedoelt
ik ken wel enkele hot rod spellen zoals hot rod american street drag etc. maar die zijn nog niet zo oud en je zal ook wel niet perongeluk street rod bedoelen? :D |
Citaat:
Er is een vervanger, maar die moet ik alleen nog eens spelen. Toch eens die iso mounten he. |
Citaat:
vertel :p met street rod 3 schiet het trouwens ook niet erg op zie ik net |
Hot Rod: Garage To Glory heet-ie..
Maar toen ging ik Freelancer en X2 spelen. |
Citaat:
zal eens ff downen :p |
Hm, ken ik niet. Streed Rod 1 en 2 heerschen trouwens wel hard, by the way. Alleen jammer dat het sturen in die oude DOS-spelletjes zo kut gaat als je NFSU gewend bent. :D
|
Jezus, wat een Teringn00b ben ik ook...street rod ja :o :D
|
sr 1 en 2 zo veel gespeeld! bij die diner wachten op die man met die vette auto, die zwarte auto!
|
Citaat:
|
Citaat:
ken je street legal en street legal racing redline? die zijn best vet, jammer dat er best wat bugs in zitten maar het tunen enzo is wel vet gemaakt (y) ik zal garage to glory eens bekijken dan |
heb dat "hot rod garage to glory" even gespeeld maar vind er niet zo bijzonder veel aan, geef mij maar street legal dan, vind ik een stuk uitgebreider en boeiender :p
|
Street rod
jaja, ik ken dat wel :) Grijs gespeelt Maar zowel in 1 en 2 nooit van The King gewonnen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb ze volgens mij alle2 op me schijf staan. Eens een keertje proberen maar. Misschien leuk om naar me studiepc te sturen :D
Kheb morgen een boutvak waarbij het gaat om omgaan met de computer. Moeten 3 toetsen doen(1 per les, al 2 gehaald) en morgen mag ik als ik wil de toets doen. Heb tot over 4 weken als deadline. De toets gaat over het gebruik van WordXp. Heb ik al gezegd dat de vorige 2 eitjes waren? Hmmm, dat wordt dus ff snel die toets maken en hopen dat ik niet meteen weg mag zodat ik ze ff lekker ga irriteren door Lemmings te spelen met muziek aan :P |
Citaat:
|
Citaat:
In de bochten gewoon veel sturen, je vliegt eerder uit de bocht dan te scherp sturen... Denk ik...vlieg er niet (meer) zo vaak uit =) Je moet dat 2de parcours wel leren rijden, want je moet voor auto's gaan rijden, dan heb je veel sneller geld (verkopen levert veeeel meer op dan steeds voor 50$ rijden) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |