![]() |
Nimmer samen in ons samenzijn
Nimmer samen in ons samenzijn
En ik wilde dansen, springen! Het liefst de hele wereld rond het leed en leven delen ook wanneer dit niet bestond Ik zou zoeken naar het leven ik zou janken, om het leed Zolang ik maar kon weten dat het jou vrij weinig deed Dan zou ik langzaam wel herstellen van alle beelden die ik had gezien En wanneer het echt teveel werd had ik jou nog bovendien Maar bij de afschuwelijkste beelden wanneer ik jou het hardste nodig had Toen is dodelijk genoeg gebleken dat ik jou nooit echt bezat |
mooi:)
ff paar opmerkingen: Ik zou zoeken naar het leven ik zou janken, om het leed deze loopt niet heel lekker, ik denk door de dubbele ik zou. Want wanneer het echt teveel werd had ik jou nog bij me bovendien ik vind hier bovendien een beetje geforceerd klinken. en de toen in de derde zin van de laatste strofe zou ik veranderen, die vind ik niet mooi klinken. |
Ik val steeds in herhaling bij jou :)
Vind het super hoe je met die rijm speelt, spontaan en zeer natuurlijk....Ben jaloers op je rijmkunsten :) Maar supermooi gedicht!! |
Citaat:
Verder mooi zoals gewoonlijk! |
Heel erg mooi, het begint ook zo mooi, enthiousiast ;)
|
Dank voor de lieve reacties! (Was zelf dit keer wat minder onder de indruk, maar heb hem met twijfel toch maar geplaatst...)
Heb die ene strofe van 'bovendien' enigzins aangepast. Wat die herhaling betreft; die laat ik ff zo, had ik bewust voor gekozen....;) Grtjs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |